Tampereen ekat hitailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolferin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Wolferin

New member
Jos tänä viikonloppuna ei sada esmes sunnuntaina (15.4.), niin vois vaikka lähtee hitaileen... Olisko muita mukaanlähtijöitä?

Heh, tietty siis edellyttäen, että mun pärrä lähtee liikkeelle talven jäljiltä... :grin:

Iso ehkä. :D Hommassa on aika monta muuttujaa vielä mun osalta. Enpä o ennen osallistunu niin mieli kyllä tekis.

Mä en vielä ehtinyt miettimään sen enempiä reittiä. Vois käydä vaikka Anian kautta kahveella Lempäälässä ja takas? Muita ehdotuksia?

Missäs tää ania on mansessa? Itsellä tarkoitus ottaa pyörä ajoon viikonlopuksi ja jos keli ei heitä häränpyllyä niin voisi olla mukana.....

Mukana ollaan, jos aikataulu vaan antaa myöden. Mihin aikaan olis lähtö? Aamupäivällä menoja, mutta iltapäivällä pääsis kyl mukaan kurvailemaan.

Ei sitä ennen klo13 viitti minnekään lähteä... Ania on tosiaan Pirkkalan ja Lempäälän välimaastossa.

Jos ei sada ja tähtien asento on suotuisa, nin voishan tuota tula pörisemään. :thumbup:

Su 15.4, lahdesjärven ABC klo 13 lähtö. Check.

Nyt enää pyörä tuolta talvi säilöstä niin homma vois olla pulkassa. Eli sit jos/ku huoltiksen pihaan ilmestyy semmone uunon olonen kaveri Heldin rotsi päällä, joka ei oikee tiedä mihi se on menossa ni nykikää hihasta! :ohmy:

Su 15.4, lahdesjärven ABC klo 13 lähtö. Check.

Nyt enää pyörä tuolta talvi säilöstä niin homma vois olla pulkassa. Eli sit jos/ku huoltiksen pihaan ilmestyy semmone uunon olonen kaveri Heldin rotsi päällä, joka ei oikee tiedä mihi se on menossa ni nykikää hihasta! :ohmy:

Tulossa ollaan ja ehkä kaverikin omalla pyörälä mukana, ja tässä toinen uno jota saa nykiä hihasta jos väärässä porukassa, pyöränä toi suzuki joka avatarissa

Eiköhän sitä vois liittyä matkaan, jos vaan saan remonttihommat kotosalla hoidettua loppuun tän päivän aikana.

Voisi liittyä itsekkin joukkoon. Ei oo varmaan tullu täällä foorumilla pyörittyä rekisteröitymisen jälkeen, mutta nyt vois aktivoitua. ABC:llä nähään siis 13.00 :bisseä:

Allekirjoittaneella GSX-R 750

Voi pöö, herhiläinen päätti vielä jatkaa talviunia vielä :( Mutta oon mukana hengessä ja tuun moikkaan sinne abclle klo13. Ei sillä, etteikö intoa olisi, mutta akku päätti, että hän sanoo sopimuksen irti...

Back