Tampereen ekat hitailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolferin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Messissä ollaan, kun sai menot peruutettua. Mulla siis Kawa Z. Yritetän saada kaverinkin messiin.

Joo, jos pyörä on vielä pihassa aamulla, niin näillä näkymin täräytän pikku erkkini tulille ja saavun apsille hyvissä ajoin! :jippikaijee:

Mulla on pyörä vielä talviteloilla, mutta voisin piipahtaa kahvilla ABC:llä.

Pyörä vielä talleilla mullakin, mut ehkä seuraavalla kertaa sitten.

Kiva juttu että jaksatte erityisesti näitä hitailuita järkkäillä :)

Vähän huonolta näyttää keli ainakin täällä kangasalan suunnassa, lunta satanut yön aikana ja tie liukas ainakin vielä mutta näyttää siltä että suzuki ei lähde tänään tallista..

Sama juttu Pirkkalassa, lunta tullut. Täytynee katsoa kuinka päivä kehittyy. Jos kylmä niin jään paleleen kotiin :)

Tammesterin keskustan nurkilla ei ole lumesta kyllä tietoakaan. Noo, kattellaan, ehkä se vielä tästä. Lupasivat aurinkoista kuitenki.:p

Kolealta näytää ilma, mutta minä lähden ainakin ajeleen jos ei vettä ripottele. Tiet saisi kuivua kanssa :;):

Jahas, meitsi on kyllä mukana. Näjemme absilla, taidanpa kohta alkaa kamoja vaihtaan.

Ei tainnut mikään kauhean hidas tää letka olla, jos LaMasquerade oli kärjessä :D Viimeistään toukokuun alussa otetaan eka oikeasti hidas letka, lupaan :grin:

Joo, liian kylmä itselleni, joten passasin tämän reissun. Koitetaan lämpösemmällä uudelleen =)

Juu oli niin kivaa että kun kävin kotona niin vaatetta lisää ja baanalle uudestaan, siitä se kausi korkattiin :)

011.jpg

Osanottajat :)

Viimeksi muokattu:
Back