Nooh...
MasterBike on nihilistien paikka. En suosittele astumaan varpaan kärjelläkään sisäpuolelle. Mieluiten jos pystyt välttämään koko Nekalaa. Perheyritys, jossa ketään ei kiinnosta mikään. Esim. (ei ole mulle tapahtunut) luvataan vaihtaa heiltä ostettuun pyörään joku F***n laakeri, pidetään pyörää muutama päivä, eikä olla vaihdettu, SANOTAAN kuitenkin että HOmma on hoidettu!!!!! Tai (omakohtainen kokemus) myydään asiakkaalle tuote vahingossa (miten sellainen sitten pääsee tapahtumaankin) väärällä hinnalla. EI kai ole asiakkaan vika jos myyjä ei osannut asiaansa. Jutska oli tankkilaukku, joka maksoi 122 euroo. Kysyin paljolla lähtee, myyjä sanoi että kun on viimeinen, niin saat satasella. Jälkeenpäin kaupungilla myyjä tuli russuttamaan, että se magneetti ei kuulu sen tankkilaukun hintaan, et kiinnitysosia (magneetti tai remmiratkaisuja) on neljä erilaista, 310 euroo kipale. Mä sain siis 432 euroo maksavan tankkilaukun satasella. Sanoisin hyväksi säkäksi. En tosin voi enää koskaa mennä kyseiseen putikkiin. Mutta mitäs jos virhe olisi tapahtunut toiseen suuntaan...?
R.M. Heino, erittäin asiallinen paikka. Tolkuttoman asiantuntevat ja äärimmäisen ystävälliset myyjät, (ainakin mulle). Apu haetaan tarvittaessa kauempaakin, ja vaikkei sitä löydykään, silti tekevät kaikkensa säilyttääkseen asiakassuhteen. Esim. eivät löytäneet mulle pyörää, vaikka olivat luvanneet ottaa vanhan vaihdossa. Silti homma toimii edelleen. Hyvä mutta ruuhkainen huolto.
KX-Center Lakalaivassa ja Mouhijärvellä. Lakalaivassa melko suppea valikoima mitään... Käyt kysymässä pyörää, ja sanotaan että kaikki menee käsistä. Ei voi auttaa...
Vaihtoivat kuitenkin mun ajohousut uusiin kun niissä oli gorekalvossa vika. Mut siis Yokohan ne vaihtoi...
Moto-keidas myy polkuhitaan tuontipyöriä. Takuuta ei kai ole luvassa. Huoltopuoli toimii, eikä ole kauhean hintaista palvelua. En tosin itse ole huoltanut siellä.
Tuossa nuo suurimmat, ja ne mistä mulla on kokemuksia!
Itse huollatan pyörää Huolto-Kaksikossa Jämsässä. Hondan merkkihuolto, enkä koskaan vie pyörääni mihinkään muualle. Erittäin asiantuntevat kaverit, voittaneet huoltokilpailuja.