G
Guest
Guest
Jeb.Kyllä mun mielestä liikkeen kuuluu kantaa vastuu virheistään eikä alkaa kiukutteleen kun omasta virheestään johtuen tulee palautuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeb.Kyllä mun mielestä liikkeen kuuluu kantaa vastuu virheistään eikä alkaa kiukutteleen kun omasta virheestään johtuen tulee palautuksia.
Sama havainto. Useimmiten Heinon hinnoissa on pieni tinkimisen vara - hyvä tietää. Eivät varmaan lue sähköpostiaan?Heino on ollu aikasemmin paras Tampereella, mutta sieltä on kyllä parhaat varaosamyyjät lähteny muualle.
No tuota samaa asíaa olen itsekin kironnut ainakin n -kertaaMiten jossain voi olla kauppoja, jotka menevät kiinni parhaana myyntikautena arkisin klo 17!!!!Eihän tämä voi olla tottakaan... Eihän kukaan työssä käyvä ehdi oikeita asioita hoitamaan tuossa ajassa?![]()
Katsopa näiltä sivuilta ajo-ohjeitaVoiskos joku "turistille" infota Nääsvillen pyöräliikkeiden sijainnit (Heino, Moto-keidas) talvilomal ku pitäs katsastaa treen tarjonta..