• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tänään ajelemassa

Mun täytyy kyl valitettavasti olla erossa kullasta viel vähä aikaa ku se on tallissa eri paikkakunnalla eikä oo täl hetkel varoja matkustaa sinne. Harmittaa iha helvetisti ku katsoo ikkunasta ulos ja näkee että ruoho vihertää, lumi ja jää sulaa silmissä ja on lämmintä... asfaltti kuivaa, EIKÄ VOI AJAA PERKELE!

Noh kyl toi tosta viikon päästä näyttä jo aika hyvältä. Jos tätä tahtia aurinko lämmittää maata ni viikon päästä saa jo sataa vaik lunta ja se sulaa samantien pois...

GO KESÄ"!!!!!

Eka satsi asfalttia ja 60km takana. 6 pyörää näin tuon tunnin aikana, mutta epäilen yhtä niistä vilpistä.. taisi tulla 2x sama pyörä vastaan
smile_org.gif

Ekat ajot uudella pyörällä ja mittariin tuli 125 kilsaa näillä Itä-Suomen teillä.

Pikkusen kyrsii juu katsella kaikkien ajoviestejä ja kuvia. Aiemmin jossain kauden aloitus-kyselyssä vastasin, että mun säkälla kesä tulee superaikaisin ja mulla on silloin kamat palasina tallissa ja lasikuituhommat perän kanssa täysin kesken.

No niin just ne on. Taidan olla hiljaa tästä lähtien.

En tiedä miksi, mutta nyt uskon vähän ymmärtäväni mitä sanonta "vituttaa kuin pientä oravaa" tarkoittaa.

Pikkusen kyrsii juu katsella kaikkien ajoviestejä ja kuvia. Aiemmin jossain kauden aloitus-kyselyssä vastasin, että mun säkälla kesä tulee superaikaisin ja mulla on silloin kamat palasina tallissa ja lasikuituhommat perän kanssa täysin kesken.

No niin just ne on. Taidan olla hiljaa tästä lähtien.

En tiedä miksi, mutta nyt uskon vähän ymmärtäväni mitä sanonta "vituttaa kuin pientä oravaa" tarkoittaa.
Älä hyvä mies lannistu  
pftroest.gif

Tässä kuva aamuisesta töihin lähdöstä  
tounge.gif

img269300.jpg

Likaista kyytiä oli
crazy.gif
biggrin.gif

Oli kyllä ihan rikollisen kivaa...

Miten tuo wanhuskin tuntuu taas niin tykiltä näin keväällä, voin myöntää että innostuksissa tuli vetästyä yhdestä rekasta ohi semmoinen 120-->180 pikavedätys kolmosvaihteella motarilla.. Meinas tulla housuihin, eikä siis paska tai kusi..  
tounge.gif
lookaround_orig.gif

Loppukuu rauhallisemmin, onkohan Tampereella tänään jo "skene" pystyssä? Pakko lähteä tunnin päästä katselemaan tilannetta.  
062802moto_prv.gif

Kyllä kuumottaa!! Lapualla pongattu Trans Alp liikenteessä. Pitääköhän itekkin vaan lähteä??

Ei jumakega mikä tärinä kun kattelee ikkunasta ulos.
Nähnyt varmasti ainakin 100 mopoa ja lakaisukonekin
kävi kääntymässä parkkipaikalla.

Hitto pojat ja tytöt se on ny merkit ilmassa. pakko se on huomenna
on se vaan päästävä

Just tulin Porvoon lenkiltä... Ajelin siis vanhaa tietä porvooseen ja takas. Pyöreet 100 km tuli mittariin ja pyörä TODELLLA likaiseksi... no, mitäpä siitä. Sunnuntaina jo aloitin hakemalla pyörän kotiin appivanhempien tallista. Kyllä hymyilyttää.
sport05.gif

Haista.. kaa nyt jo kukka. Olisin ajanu jo sunnuntaina. Mutta kun ei ole etujarruja
veryangry.gif
(vielä) mikä on ihan
033102ass_1_prv.gif
ja nyt pukkas keuhkoputken tulehduksen. Nauttikaa te, perästä tullaan.

Kiitti!

(vitusti.)
=)
Kuin myös, itellä vielä päälle kuukaus, että pääsee ajelemaan ku on tuo kortti-este
sad_orig.gif
sad_orig.gif
Tässä meenaa hermot mennä kun kattoo ulos kun aurinko paistaa ja tiet huutaa ajoa. Arvatkaa vaa miltä tuntu tänään ku joku lätkäsi myyrmäessä customilla kohtuu kunnollisen kiihdytyksen valoista suht hyvien äänien kanssa.
bowdown.gif

Viikonlopun loistokelien jälkeen olen aika yllättynyt, että tänne ei ainakaan ole yhtään kortinmenetystä raportoitu.
Voihan se olla,että jengi ei jaksa/viitsi tänne enää raportoida kortinmenettämisiä..Välillä tuntuu,että muutamalle täällä kirjottavalle tyypillä elämä hankaloituu enemmän,kuin kortinmenettäneen elämä..Ainakin noin henkisesti,kait pahimmat jeesustelijat,pelkäävät leimautuvansa kaikenmaailman motoristiraggareiksi
wink.gif

Oli kyllä ihan rikollisen kivaa...

Miten tuo wanhuskin tuntuu taas niin tykiltä näin keväällä, voin myöntää että innostuksissa tuli vetästyä yhdestä rekasta ohi semmoinen 120-->180 pikavedätys kolmosvaihteella motarilla.. Meinas tulla housuihin, eikä siis paska tai kusi..
tounge.gif
lookaround_orig.gif

Loppukuu rauhallisemmin, onkohan Tampereella tänään jo "skene" pystyssä? Pakko lähteä tunnin päästä katselemaan tilannetta.
062802moto_prv.gif
Onkos tuo sun RF punanen ja kyljessä jotain "vauhtiraitoja", mikäli näin taisit tulla lahdenperän shellin kohdilla vastaan, mä olin puntolla
shaun.gif

Oispa kiva lähteä ajelemaan,mut täällä pohojosessa ei vielä oikein pääse tienpäälle...
biggrin.gif
Lunta vaan lisää satelee...
veryangry.gif

Back