• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tänään ajelemassa

Taas tuli vastaan pari harlikka/custom äijää eikä ajatustakaan nostaa tassuu:pissed:vähä jotenkin jaa paska maku noista tyypeistä.

Mistä tyypeistä? Ai motoristeista? Minä kun luulin että on jokaisen oma asia morottaako vai ei. Saattaahan se olla pyörässä joku rakenteellinen vika mikä estää irrottamasta kättä ohjaustangosta. :;):

Mistä tyypeistä? Ai motoristeista? Minä kun luulin että on jokaisen oma asia morottaako vai ei. Saattaahan se olla pyörässä joku rakenteellinen vika mikä estää irrottamasta kättä ohjaustangosta. :;):

Juu, nimenomaan. Maailma taitaa olla jo ihan tarpeeksi täynnään kaiken maailman "jästipäistä luokittelua". Jos itse kävelen hyväntuulisena kaupassa ja moikkaan tuiki tuntemattomalle hedelmätiskillä, niin teen sen puhtaasti hyväntuulisuuttani... Jos toinen ei ole valmis moiseen, niin se on hänen asiansa. En koe itseäni loukatun! :;):

Samaa periaatetta tuolla liikenteessäkin, eli hanska nousee sama millasia vehkeitä / kuskeja tulee vastaan!

Ai niin, tää oli "tänään ajelemassa" topiikki. NOH, hetken päästä painutaan vaimon kera baanalle. TURKU - HELSINKI via vanhaa tietä naatiskellen. Vettä tulee taivaalta ja lämpömittari näyttää näemmä +4, voe hirmunen sentään, että sen pitäis olla kurjaa?!? NOOOOTTT! :orgmp::rakastunut:

Eilen tuli kausi avattua, n 150 km kun toin pyörän stadiin. Olipa muuten aika viileää kyytiä noin puolen välin jälkeen vaikka oli kerrospukeutumista harrastettu..! Ennen kuin sain pyörän tallilta kuivalle asfaltille, piti rehkiä pistolapion kanssa puol tuntia että sain putsattua jäiseen alamäkeen kunnon uran mopolle. :D

Vaan kyllä se silti kannatti. Ja tänään tottakai mopolla töihin. :orgmp:

Eilen tuli myös ajeltua jo vähän enemmän. Nokia-Tampere-Häijää-Hämeenkyrö-Nokia, eli joku 130 km.
Rapsakka sää ja kivasti oli jo muitakin motoristeja liikkeellä.

Huomenna töihin Treelle. Toivottavasti ei sada pahasti. Jee!! :)

Juu, nimenomaan. Maailma taitaa olla jo ihan tarpeeksi täynnään kaiken maailman "jästipäistä luokittelua". Jos itse kävelen hyväntuulisena kaupassa ja moikkaan tuiki tuntemattomalle hedelmätiskillä, niin teen sen puhtaasti hyväntuulisuuttani... Jos toinen ei ole valmis moiseen, niin se on hänen asiansa. En koe itseäni loukatun! :;):

:D Kyllä mä uskon että mä pääsen kans tosta (loukkauksesta) yli.:jpstyle:

Sunnuntaina täällä Oulun seudullakin kausi auki reilun kympin tankkauslenkillä ja tänään mopedilla töihin. Rapsakkaa, kosteaa, kivaa :orgmp2:

Noh, töihin tuli ajettua aamulla, harmaata paskoo täynnä joka paikka, kun tuota Länsiväylää ajeli.
Toinen homma mikä tökkii tässä uudessa pyörässä, on sairaan pitkä ykkönen. Ei sovi oikein kaupunki ajeluun, ...stana. :kääk:

Eilen tuli myös ajeltua jo vähän enemmän. Nokia-Tampere-Häijää-Hämeenkyrö-Nokia, eli joku 130 km.
Rapsakka sää ja kivasti oli jo muitakin motoristeja liikkeellä.

Huomenna töihin Treelle. Toivottavasti ei sada pahasti. Jee!! :)

Eipä ole vielä ollut moporivistöä tuossa Häijään nesteellä.. kaipa taas kohta. kylmäasemalla oli joku hopanväeinen tänään katoksessa ..

Itellä toiveissa saada tällä viikolla mopo kasaan...

-vk-

Koskela porvoo kahteen otteeseen aikas lujaa ajaa henkilö autotkin ihan vois sanoo et 160kypää :thumbsup: meni

mul ollu ainakin hankala saada pidettyä motoril lämmöt ylhäällä ja sitkun pyörittää vähän alhasenmas nopeudes ni

meinaa käydä liiankuumana et ihan flekti lehtee päälle. Onko muut pitäny jonkin sortin pahvi viritystä syylärin edes?

:paikallatuulee: kesä tulee

f0auz8.jpg

Semmonen oli tän päivän ohjelma. :) Museotie oli yllättävän hyvässä kunnossa. Hiekkaa ei missään ja moneen muuhun pikkutiehen nähden maltillisesti pomppuja.

Viimeksi muokattu:
603893_643281029031137_1539014097_n.jpg

Tänään tuli ajeltua reilu 100km. Aurinko ei juuri näyttäytynyt mutta se ei menoa haitannut. Mutkitteleva tie ja metsän läheisyys, yksinäisyys, siinä nautinto :) Eilen kolme komeaa hirveä asteli tielle , hyvä ettei ihan samaan rykelmään osuttu:)

aamusta ajelin pyörän naapuri kylään huoltoon, hyvä ajella, kun laittaa kunnolla vaatetusta.
Kaveri osti pyörän espoosta, niin pitää odotella pouta päivä ja lähtee 2 päällä hakemaan se pois. Eihän pyörää voi autolla hakea. :)

Jumaleissön kun paleli näpeistä tänään... 150km vesisateessa, hanskat imivät hihansuista vedet sisään jo ekan kymmenen kilometrin matkalla :D

Jumaleissön kun paleli näpeistä tänään... 150km vesisateessa, hanskat imivät hihansuista vedet sisään jo ekan kymmenen kilometrin matkalla :D

Hähähä… mä kattelin valoissa kun jäi kahvakumit hanskoista märiksi, niin alkoi sellainen kuiva paikka kasvamaan siinä kumissa… Daytona Heated grips! :thumbup:

Hähähä… mä kattelin valoissa kun jäi kahvakumit hanskoista märiksi, niin alkoi sellainen kuiva paikka kasvamaan siinä kumissa… Daytona Heated grips! :thumbup:

Juu... tuli tunnin verran siinä ajaessa suunniteltua lämppäreiden asennusta :-P

Nakit oli tunnottomat ainakin vartin sisätiloihin pääsyn jäljeen ja sitten niitä alkoi jomottamaan. Kaks tuntia kuivattelua patterin päällä ja taas mopon selkään kiroamaan märkiä rukkasia.

Täytynee koittaa jatkossa ahtaa hanskat hihojen sisään, jos ei niin valuis vesi sieltä sisään?

Back