Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, aamulla Stadiin, matkalla pieni pyry lunta ja nyt kun katselee ulos, rupee hymy hyytyy....
Perkele toi sää eilen tälläistä luvannu...
Mä taas jännitän että onko etelässä kuinka karussa kunnossa tiet perjantai-iltana kun pitäs ajaa mopo Helsinki-Vantaalta Lohjalle. Eilen oli niin lämmin keli ja säätiedotus lupas plus-asteita perjantaille että menin sit bussin sijasta pyörällä kentälle…
Forecan mukaan huominen olis kuiva päivä joten olisko parempi ajaa mopo silloin Lohjalle.Jos on kuivaa niin vois taas lähteä kätköilemään (lyhyt reissu tällä kertaa).
Vaikee ajaa täältä itä-suomesta käsin. Kone on perjantaina kymmenen pintaan kentällä… noooh, kait tuon matkan köröttää vaikka mimmosessa paskasateessa![]()
Jos on pakko ajaa niin ei siinä muu auta. Mutta paskasateessa ajamisen jälkeen tuo ajaminen superbikersiin ei tunnu enää miltään (varsinkin kun on grillimakkaraa tiedossa).
Kunhan ei ois pakkasella ja satais vettä. Männä syksynä ajoin saman matkan Aprilialla -4 asteessa ja tihkusateessa. Visiiriä ei voinut pitää kiinni kun se jääty heti umpeen. Pikkuisen kylmäsi poskia perillä.
Tuo kuulostaa jo melko extremeltä. Itse ajelin viime keväänä vesi/räntäsateessa (+1) Katajanokalta Imatralle iltapimeässä. Oli pyöränhakureissu kyseessä ja ajovarusteeksi olin ottanut nahkapuvun sadeasun jäätyä kotia. Pukarolla ei meinannut pysyä pulla kädessä kun tärisytti niin pirusti, mutta juuri hankitun mopon lämpö saatteli kotipihalle![]()
Tätä kautta ei ole vielä niin kiire aloittaa...kunnes se polte kasvaa taas riittävästi...

. Tänään Oulussa oli jo tiet kuivempana eiliseen verrattuna. Illalla vielä seiskan jälkeen auton mittari näytti 7,5 astetta.