Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajettavakshan noi mopot on tehty. Mä olin kans jo puunannut ja putsannut bussin ja paketoinut talvisäilöön, mutta eihän siinä mikään auttanut. Ei muuta kuin pyörä tallista jaKovasti on tehny mieli hakee pyörä tallista ja ajaa, mutta ku just ehin puunaamaan sen talvikuntoon ni en viiti likastaa uudelleen.
Olisit ajellu eilen aamusta ja illasta. Tuli vettä sillee kiitettävästi, että mullakin on puku ja mopo ku pesulinjalta tullu.Edelleen kulkee duuni matka päristellessä, rupee vaan toi ajoasu olee aika paskainen![]()
Niin kateellinen.Tännää tuli tehtyä Itsenäisyyspäivä-ajelu..n200km..On se vaa Niin Kiwaa!!![]()
JOVVAIN ?.... Kävin ottaa Itsenäisyyspäiväkuvan takapihalta ja ....
Eivät olleet Hesan motoristit vielä aamulla liikkeellä? Eihän siellä edes satanut toisin kuin Pohjanmaalla.Ei Sotkamosta Helsinkiin ole kuin joku 600km. Siinä on mahdollisuus ajella vielä kauden viimeisen rautaMihinkäs aikaan ehtisit sieltä Sotkamosta vaikkapa Kahvila Caruselliin? -klik- Kahvit siellä ja sitten Kauppatorin suuntaan.![]()
kun koukkaa paluumatkalla jostain Pohjanmaan rannikolta.
Aikataulun mukaan olisin Helsingin kohdalla aamun tunteina.
Liikkeelle tuli lähdettyä vasta puolen päivän maissa. Aamulla nukutti vaan makeastiEivät olleet Hesan motoristit vielä aamulla liikkeellä? Eihän siellä edes satanut toisin kuin Pohjanmaalla.
Jovain, kelta-musta K5 gixxulla olin liikkeellä!Oliko kyseessä musta-keltainen gixxeri? Sellainen tuli vastaan kehä I:llä lähellä Itistä...Tänään hymyssäsuin baanalla gixxerillä!Enpä muista ajaneeni koskaan aiemmin joulukuun toisena päivänä prätkällä kuivalla asvaltilla![]()
![]()
![]()
![]()
Ite olin liikenteessä ihan kotilolla..![]()
Kehä III:n ajoin läpi lännestä itään, Jet kylmäasemalla Martinkylässä 6.20, joten ei monikaan aloita niin aikaisin.Liikkeelle tuli lähdettyä vasta puolen päivän maissa. Aamulla nukutti vaan makeastiEivät olleet Hesan motoristit vielä aamulla liikkeellä? Eihän siellä edes satanut toisin kuin Pohjanmaalla.![]()
Moneltakos olisit ollut pääkaupungin porteilla?