• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tänään ajelemassa

Ja tänään eka pärrikälle pyhitetty lomapäivä: kävin hakemassa lainaan yhden potan, jotta vaimo pääsis kokeilemaan takana istumista. Samalla tuli tietysti ajettua vähän siirtoajoa.

Kehä III - Siuntion risteys - Masala - Kirkkonummi - Kelan tie - Hangontietä Inkooseen - Fagervikin tietä Snappertunan läpi - Karjaalle - Fiskarsiin kahville - takaisin etelään ja Tenholan tietä Perniöön - sieltä välipätkä Teijoon - sieltä Saloon ja Halikkoon - Vanhaa Turuntietä Paimioon - sieltä Rukkijoen ja Kalevan kautta Vaskioon - sieltä Turilantietä Kuusjoelle ja Pertteliin ja sieltä Muurlaan - takaisin päin vanhaa ykköstietä - sitten vielä 1223-tietä Jokikuntaan ja Vihtiin ja aikatauluista johtuen motareita takas Kehä III:lle, muuten olisin mennyt vielä 1221-tietä Vanhalle Porintielle ja vetäny finaaliksi Velskola/Bodom-pätkän :-)

Reilut 400 km ja potankin sain kotiin. Nyt vaan totutusharjoituksiin... >:)

Tänää töistä tullessa vähän ennen kolmea kasitiellä Kärrysten risteyksen jälkeen tuli nakupyörä vastaan jolla vissiin oli melkoinen kiire. Ei malttanut odottaa kahta sekuntia rekan ohitusta, siinä oli hetken pienen rekka omalla kaistallaan ja kaks eri suuntaan kulkevaa pyörää toisella kaistalla. Mun takana pelkkää tyhjää tietä niin olis kyllä kerenny mun mielestä sen aikaa vartomaan. Onneks ajelin reunemmassa sillä hetkellä.:rant:

Joo. Tänään harjoiteltu moottoripyörällä ajoa Joutsan moottoriradalla ammattilaisten opastuksella ja huomenna jatkuu. Se vaan on niin ettei tässä hommassa valmiiksi tule. Toiset menivät yöksi hotelliin ja minä olen jossakin korvessa yksin mökissä jossa ei ole edes sähköjä:kynttila:

Eli tällainen tämän päivän reitti (400~ km).

Ajai että meitä motoristeja hellittiin tänään ajosään puolesta :)
Luksusta!! Voiko enää muuta sanoa :orgmp:

Viimeksi muokattu:
Tuli pyörähdettyä eilen (la) pellinkissä. Ihmettelen mitä hitsiä oikein tein siellä? Eihän siellä ollut ku sika kylmä ja kieroutuneita rantaruåtsalaisia!:dunno:

Eilen tuli haettua pyörä lääkärin suosituksista huolimatta, ja hesasta kun ajo Tampereelle niin pyöriä tuli tsiljoona vastaan :)

Eilen sai emäntä hommattua varusteet itselleen ja käytiin vähän testailemassa, hyvin toi pikkubandiitti meni kaksi päälläkin. Vajaa 70km lenkki heitettiin ja tyytyväisiä oltiin takanakin.

Täälläkin on uusi tarakkaharakka syntynyt, kun tyttöystävä oli ekaa kertaa prätkän kyydissä, tosin vielä ilman ajokamoja, pitänee seuraavasta liksasta hommata ne.

aluksi mentiin kehä 1 nätisti, ja tokas hetken päästä mulle "tylsääääää". sit mentiin Seutula / Tuusula mutkapätkille ja johan muuttui ääni kellossa :grin: tuusulassa pidettii pikku tauko ja rupes satamaan vettä, ajettiin sit sateessa kotiin, emäntä kastui ja puhelin meni rikki, mutta silti haluaa vielä kyytiin jatkossa :thumbsup:

zeta ei vaan oo se paras pyörä kakspäällä, niin kuskille kuin harakallekkin..

Tänään kävin ajelemassa Haminan museotiellä, ihan jees reitti kyllä.
En vaan koskaan oo ajanu siellä nii piti vähä varovasti ottaa =)

ps. miten ihmeessä saatte tänne noi reitit näkyviin, vaikka oon saanu ajetun reitin tonne google mapsiin niin silti se linkkaa koko sivun tiedot eikä vaan yhtä ainoaa reittiä?!?

ps. miten ihmeessä saatte tänne noi reitit näkyviin, vaikka oon saanu ajetun reitin tonne google mapsiin niin silti se linkkaa koko sivun tiedot eikä vaan yhtä ainoaa reittiä?!?

Google Mapsissa klikkaa printterin kuvan vierestä ketjun lenkin kuvaa. Siitä saat osoitteen siihen karttaan.

Tänään tuli vetästyä järvenpäästä Itä-Helsinkiin pikku tihkusateessa uudella pelillä. Hienoa tää uus tekniikka, lukkiintumattomat jarrut ja ilmeisesti sutimisenesto. Eikä menny ku tunti ja oletettavasti joku ajonhallintajärjestelmäkin tossa on kun kaasun sai pitää koko matkan pohjassa, eikä ees keulinu kertaakaan. Upeeta !

Viimeksi muokattu:
Back