• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tänään ajelemassa

Re: Tänään ajelemassa

Kausi avattu 99km lenkki Tre-Valkeakoski-Pälkäne-Vehoniemi(kiinni,kun olin niin myöhään)-Tre

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Pärjäskö siellä ihan kesägummeilla?
Hyvin pärjää, yhdessä metsäkohdassa oli polannetta Kangasala-Valkeakoski parikymmentä metriä, vehoniemen piha oli jäässä.
Pyörä tosin on todella paskanen.....

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

No tännekin, vaikka tuonne polttelee-ketjuun jo pistinkin. Turun seudulla tuli ajeltua noin 100 kilsaa. Se ainokainen pikkutie, jota ajelin, oli märkä ja kurainen ja olipa siellä jään rippeitäkin. Isommat tiet olivat pääosin kuivat. Olisi tehnyt mieli ehtoolla lähteä vielä uudelleen, mutta tää lähitie on märkä ja varmaankin jäätyy yöksi. Huomenna sitten asioille prätkällä ja varmaan pikku lenkille myös. :)

Tuli raapastua Banditilla 50 kilsaa keskellä päivää auringon paisteessa. Kyllä oli mukavaa, kruunasin "muutamalla" bissellä sekä öljyn, ilmanputsarin ja tulppien vaihdolla sekä kunnon saunalla. Kyllä kelpaa.

Huh, kerkesinpäs ennen pikkuveljeä. Eilen illalla sain uuden pyörän käsiini, joten tänään sitä piti käydä ulkoiluttamassa uusissa kotimaisemissa:

YY7hAE9.jpg

Mihis kauas olet päässyt? Hieno maisema ja hieno pyörä. Kuka muuten peri Håndan?

Kuva on tuosta: https://goo.gl/maps/2FCHKoG8LVN2 Tulin töihin tänne kun pyydettiin...

Veturi meni työkaverin isäukolle. Ei edes ollut tarkoitus myydä sitä, mutta kun sopuhinnasta pääsi "hyvään kotiin", niin annoin mennä. Voi jopa olla ihan hyvät mahikset saaha se takaisin sieltä, jos joskus haluaa.

675164761ea17b23bc8da5f369e163c4.jpg

Täälläkin kausi avattu. Tarkeni heti ajella nahoissa ja kesähanskoissa, mutta hiekkaa ja routapatteja on vielä runsaasti.

Huh, kerkesinpäs ennen pikkuveljeä. Eilen illalla sain uuden pyörän käsiini, joten tänään sitä piti käydä ulkoiluttamassa uusissa kotimaisemissa:

YY7hAE9.jpg

En lähe kilpailemaan maisemilla... :P
Mutta tulipahan ajeltua. Näpit oli vähän jäässä hyvin tuuletetuilla kesähanskoilla.

Oma kottarainen kaivettu ulos pimeästä auringonvaloon. Pieni lenkkikin ajettuna jo. Kyl tää tästä iloksi muuttuu :rakastunut:

Back