Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäiset 2000 Km takana vilu on tarttunut pysyvästi
T:Sauli
Näinhän sitä hondiin tottuneena on helppo hymyillä. Itse kyllä omaani laitoin pienkonebensaa syksyllä tankillisen ihan varmuuden vuoksi. Tankkasin vaan kanisterista loput ruohonleikkurin bensat motskariin. Keväällä lähti käyntiin niinkuin olisi edellisenä päivänä ollut ajossa.Ihmisillä tuntuu olevan kirjoitusten perusteella monenlaisia talvisäilytysrituaaleja pienkonebensoineen ja säilytysaineineen. Onkohan mulla ollut vaan hyvä säkä Hondien kanssa, kun ikinä ei ole ollut mitään ongelmia pitempienkään seisotusten jälkeen vaikka en ole mitään esivalmisteluja tehnyt. Olin 26.12.2016 edellisen kerran ajellut, sen jälkeen en ollut koskenutkaan Hondaan, en edes akkua ladannut. Tänään lähti välittömästi käyntiin ekalla napinpainalluksella ja heti kävi aivan virheettömästi.
36,6 km vain ajoin. Saas nähdä milloin seuraavan kerran, nyt on niin paljon muutakin tekemistä ja kauniin sään sattuessa ehkä ennemmin käyn fillaroimassa kun sitäkään en varsinaisesti ole viime kesän jälkeen harrastanut.
Ihmisillä tuntuu olevan kirjoitusten perusteella monenlaisia talvisäilytysrituaaleja pienkonebensoineen ja säilytysaineineen. Onkohan mulla ollut vaan hyvä säkä Hondien kanssa, kun ikinä ei ole ollut mitään ongelmia pitempienkään seisotusten jälkeen vaikka en ole mitään esivalmisteluja tehnyt. Olin 26.12.2016 edellisen kerran ajellut, sen jälkeen en ollut koskenutkaan Hondaan, en edes akkua ladannut. Tänään lähti välittömästi käyntiin ekalla napinpainalluksella ja heti kävi aivan virheettömästi.
36,6 km vain ajoin. Saas nähdä milloin seuraavan kerran, nyt on niin paljon muutakin tekemistä ja kauniin sään sattuessa ehkä ennemmin käyn fillaroimassa kun sitäkään en varsinaisesti ole viime kesän jälkeen harrastanut.
Edelleenkään ennen -85 syntyneet ei tartte mopokorttia mopon ajamiseen.Eikös siinä mene kerralla luvat ajaa kaikkia moottoriajoneuvoja?
Saa niitä oikeita mopoautoja. Eli niitä 3 pyöräisiä 50cc koneella olevia. Kevyitä nelipyöriä ei sitten saakaan.Mutta mopoautoapa et saakaan ajaa,jos olet ennen -85 syntynyt kortinmenettäjä.
.
.Vietiinkö luvat?
Joutui juu luvat luovuttamaan, ei juurikaan jäänyt selittelylle tilaa![]()
Been there. Mitkä oli viralliset lukemat?