• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tänään ajelemassa

Olipas mukavasti pyörää liikenteessä kouvolan tienoilla, susikoskella pieni pyrähdys ja vähän lähinurkissa ajelua...:D Keli mitä parhain :jippikaijee:

Ihmisillä tuntuu olevan kirjoitusten perusteella monenlaisia talvisäilytysrituaaleja pienkonebensoineen ja säilytysaineineen. Onkohan mulla ollut vaan hyvä säkä Hondien kanssa, kun ikinä ei ole ollut mitään ongelmia pitempienkään seisotusten jälkeen vaikka en ole mitään esivalmisteluja tehnyt. Olin 26.12.2016 edellisen kerran ajellut, sen jälkeen en ollut koskenutkaan Hondaan, en edes akkua ladannut. Tänään lähti välittömästi käyntiin ekalla napinpainalluksella ja heti kävi aivan virheettömästi.

36,6 km vain ajoin. Saas nähdä milloin seuraavan kerran, nyt on niin paljon muutakin tekemistä ja kauniin sään sattuessa ehkä ennemmin käyn fillaroimassa kun sitäkään en varsinaisesti ole viime kesän jälkeen harrastanut.

Re: Tänään ajelemassa

Tänään ajeltu Lahti-Kotka akseli läpi ja tulihan sieltä pärrää vastaan. Yks orkkimoro tais matkalta nousta.

Pirun tapatalk!

Re: Tänään ajelemassa

Ihmisillä tuntuu olevan kirjoitusten perusteella monenlaisia talvisäilytysrituaaleja pienkonebensoineen ja säilytysaineineen. Onkohan mulla ollut vaan hyvä säkä Hondien kanssa, kun ikinä ei ole ollut mitään ongelmia pitempienkään seisotusten jälkeen vaikka en ole mitään esivalmisteluja tehnyt. Olin 26.12.2016 edellisen kerran ajellut, sen jälkeen en ollut koskenutkaan Hondaan, en edes akkua ladannut. Tänään lähti välittömästi käyntiin ekalla napinpainalluksella ja heti kävi aivan virheettömästi.

36,6 km vain ajoin. Saas nähdä milloin seuraavan kerran, nyt on niin paljon muutakin tekemistä ja kauniin sään sattuessa ehkä ennemmin käyn fillaroimassa kun sitäkään en varsinaisesti ole viime kesän jälkeen harrastanut.
Näinhän sitä hondiin tottuneena on helppo hymyillä. Itse kyllä omaani laitoin pienkonebensaa syksyllä tankillisen ihan varmuuden vuoksi. Tankkasin vaan kanisterista loput ruohonleikkurin bensat motskariin. Keväällä lähti käyntiin niinkuin olisi edellisenä päivänä ollut ajossa.

Varmaan se hyvä säkä, toisaalta 26.12. on melkoisen myöhä ajankohta.. Itse en kausiluonteisessa käytössä olevia koneita (saha, ruohonleikkuri, linko, mp, perämoottori yms. - ja varsinkin kaasarivehkeistä siis kyse) säilö enää ikinä millään muulla kuin pienmoottoribensalla. XR seisoi talven täysi tankki 98 stabilointiaineella ilman ongelmia. Todennäköisesti ruiskuvehkeet säilyisi 98:lla ilman stabilaattoreitakin hyvissä olosuhteissa. Kuitenkaan 95E bensalla en kokeilisi säilöä mitään laitetta - en missään olosuhteissa..

Pienkonebensa ei tarvitse säilytysaineita, siitä omiakin kokemuksia.. Säilyy käyttökelpoisena vuosia, eikä tuhoa mitään.

Viimeksi muokattu:
Tuli viikonloppuna avattua kausi perusteellisesti Kawalla ja nyt se jatkuukin sitten tod. näk. loppuvuoden Monkeyllä.

Ostakaa joku 2006/2007 ZX10R pois pihasta seisomasta?

sjDL8DK.jpg

jos on syntynyt ennen vuotta -85 niin ei tartte mopoon korttia. eli vaikka kortti on kuivumassa ratin/muun hölmöilyn takia niin saa mopolla päästää menemään.

Ei mene meikäläisen oikeustajuun moinen eriarvoistaminen. Varsinkaan näin kasivitosena :p kyllähän se pitäis olla niin että ajo-oikeuden menetys koskisi tasapuolisesti kaikkia.

Ei sillä sattuneesta syystä tulee tuota korttia vaalittua melko tarkkaan mut eikai se tarvi kun kerran lapsettaa väärässä paikassa ja joku piilovittuiltu viienkympin risteys...

Nou hätä D-Iivil.

Kesälomaa vaan rennosti Norjaa ristiin rastiin vuonoja kierrellen sinivalkoisela 50cc lava/koppiscuutterilla
"kostohengessä" Norskeille :grin:.

Kopin perään jatkotelttaa ja sivukatosta.
Sisään ulosvedettävä punkka ja kalavehkeet sun
muut jotostelukamat kyytiin :p.

Sanoisin, että hieman hitaamminkin kiiruhtaen saa tehtyä aivan
ikimuistoisen lomareissun :;):.

Back