Batmanninja
MotOrg ry
No tänään tuli otettua Gen. 5 10R tulille ja käytyä pikku lenkki. Vaihdoin vehkeen edellisen sukupolven laitteesta syksyllä ja en ehtinyt ajelemaan juuri nimeksikään. Keli oli tänään hyvä ja ihan kesähanskoissa tarkeni.
On tuossa "Raivossa Härässä" kyllä näin kevään ensilenkillä käsittämättömästi voimaa! Talven olen päristellyt pikkuräpättimellä jäisiä ja lumisia polkuja ja voinut vääntää kahvaa ihan mitä se kääntyy eikä kauheasti jännää ole tapahtunut.
Mutta Tsiissusfuckingcrist sentään tuolla Ninjalla. Ajotietokone oli dynorunin jäljiltä vikatilassa enkä saanut ensi alkuun luisto-keulimisenestoja päälle, melko mielenkiintoinen ajettava. Oliko se ajaminen Gen. 1 kympillä tuollaista? Ei muistaakseni sentään noin rajua.
Sutii sutii sutii, kunnes pidon löytyessä keulii keulii... Onneksi vikatila loppuu muutaman vedon ja uudelleen käynnistämisen jälkeen, estoja vähän päälle ja ajamiseen kylmillä ja hiekaisilla teillä tuli jonkunlainen tolkku. No, syksyllä taas tuntuu että tehoa lisää.....Mut tossa toisessa topicissa "apupyörät vai ilman" on talvi taiteltu peistä, niin kyllä mä sanoisin että hyvät ne apupyörät on näin kauden alussa ja ainakin tuon luontoisessa vehkeessä.
On tuossa "Raivossa Härässä" kyllä näin kevään ensilenkillä käsittämättömästi voimaa! Talven olen päristellyt pikkuräpättimellä jäisiä ja lumisia polkuja ja voinut vääntää kahvaa ihan mitä se kääntyy eikä kauheasti jännää ole tapahtunut.
Mutta Tsiissusfuckingcrist sentään tuolla Ninjalla. Ajotietokone oli dynorunin jäljiltä vikatilassa enkä saanut ensi alkuun luisto-keulimisenestoja päälle, melko mielenkiintoinen ajettava. Oliko se ajaminen Gen. 1 kympillä tuollaista? Ei muistaakseni sentään noin rajua.
Sutii sutii sutii, kunnes pidon löytyessä keulii keulii... Onneksi vikatila loppuu muutaman vedon ja uudelleen käynnistämisen jälkeen, estoja vähän päälle ja ajamiseen kylmillä ja hiekaisilla teillä tuli jonkunlainen tolkku. No, syksyllä taas tuntuu että tehoa lisää.....Mut tossa toisessa topicissa "apupyörät vai ilman" on talvi taiteltu peistä, niin kyllä mä sanoisin että hyvät ne apupyörät on näin kauden alussa ja ainakin tuon luontoisessa vehkeessä.


Asensin talvella myös black-perjantaina ostetun Smart-turn-signal-vempaimen. Sekin toimii moitteettomasti ja sammuttaa vilkun kääntymisen jälkeen. Näyttää toimivan myös kaistan vaihtamisten yhteydessä. Eipä jää enää vilkku päälle vahingossa tai ees tarkoituksella. 


Jäätä ei oo näkyny, paitsi hiekkatiellä 