DODII

tänään taas cruisaa "slikseillä" 29.03.2023.. tuli sitte ylitettyy 400km tähän "talveen"..
täs tän päivän "kelilaskuri".. -2C + 4m/s tuuli = -7C ajokeli.. mietinki, et miks piti pysähtyy matkal heittää lapaset mootorin kylkee et kytkinkahva ois kääntyny, ja mix meni 3 rommi napsuu ennenku alko sormet taipuu sisätiloissa takin vetskarin avaamiseen..

Elikäs.. kausi alko 14.2. ystävänpäivänä ja.. 1kk taukoo lumisateen vuox, sit taas 2 pv ns ajokeli.. kunnes tänään , duunivuoron jälkeen PÄÄTIN lähtee ajaa.. no ei iha paras hetki viel, jos lämpimänä aiko pysyy.. mut oon katellu vanhoi ajopäiväkirjoi, ni pahimmillaan oon jo 1000km jäljes

Mul on IG-tili: esnazonazo jossa julkasen mun ajosettei + muitaki luontokuvii (ajosettien ohella napattuja).. saa joinaa ken tahtoo.. mut ne julkasut on lähinnä omax huvix ja muille hauskuudex.. siel on myös kuvasarjoja reissuista tarinamuodossa.. mut joo..
Tänään ei siis ollu se miellyttävin ajokeli tääl eteläs mut.. tulipa heitettyy.. parempia kelejä ootelles.. jos tulee..
eli ns LIFE IS (forrest gumpp -leffan äitiroolia lainatakseni.. you never know what you get).. el ..iajan tänään, koska en tiedä pystynkö enää huomenna