Tankin nahkapäällykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JTS

New member
Moni on varmaan törmännyt, etenkin ulkomailla, etelä euroopassa hyvinkin yleisiin tankin muotoisiin, nahkapäällysteisiin.

Mistä olette moisia hankkineet?
Äkkiseltään tuntuisi, että näin saisi pidennettyä tankin maalipinnan ikää ja se olisi kätevä suojus tankkilaukkua pidettäessä.

Bagsteriahan myy Orgin shoppi.

Joo ja suojaa erinomaisesti tankin maalipintaa ja tankkilaukku toimii siinä erinomaisesti.

Ulkonäöstä voi olla montaa mieltä.

Ai....en ole koskaan etsimällä etsinyt eikä ole liikkeissä sattunut silmiinkään, joten ajattelin, että mistä porukka niitä hommaa.

Oon toki nähny semmosia ihan oikeasti hienoja missä on kaikki tikkaukset ja saumat yms. muut jutut siististi tehtyjä ja sitten sellaisia "halppis" räpellyksiä jotka ei oikein edes istu.

Niin ei kai tuollaista ulkonäkösyistä asenneta? Suojana kyllä varmaan mitä mainioin.

Jou, hyvä se on mutta ruma mielestäni. Yks "harmaaa" löytyy jos joku tarvii ZZR1200 pyörään. Voi noutaa pois, 0Eur..
tounge.gif

Bagster on laatukamaa.

Itellä oli sellainen noissa bläkkäreissä ja siihen se ulkonäöllisestikin passas ihan hyvin mun mielestä.

Se mikä on  
033102ass_1_prv.gif
:stä on noi nykypyörien vesivärit. Eivät kestä minkäänlaista rasitusta ja pinta hyvälläkin hoidolla ruvella alta aikayksikön  
mad.gif

Noista mitään tiiä, mutta joskus olen miettinyt josko sinne nahkan (ja tankin) väliin tunkee hiekkapölyä ja kihnuttaa tuo sitten naarmuja?

sanoi:
Noista mitään tiiä, mutta joskus olen miettinyt josko sinne nahkan (ja tankin) väliin tunkee hiekkapölyä ja kihnuttaa tuo sitten naarmuja?

Omat kokemukset 33 tkm osalta bläkkäreistä on ettei ongelmaa.

Ilman suojaa on sen sijaan varmaa että hiekkapölyä on esim. polven ja tankin välissä käytännössä aina. Gixxerissä tankki oli sivuista jo selvästi matoittunut / himmentynyt että ei oikein saanut enää autoglymeilläkään fixattua. Kilsoja takana vajaat 9 tkm.

Ja vastaavasti silloin kun mopot maalattiin vielä kunnon maaleilla (vaihtui kai joskus 2000-luvun alkupuolella ?) niin ne todellakin kesti magneettilaukun hiertoa jne täysin eri malliin.

Viime viikolla tuli.Oli 4viikon odotus.Se piti tehdä ensin ja sit lähettää ranskasta härmään. Se on Baxter.Tilasin sen Jutakolta.Sama tuo avonin renkaat maahan.Bandiitin tankki ja vaimon eerrän tankki myös meni pilalle magneetti laukulla.Päätin että kilofasun tankkia en enään pilaa.Se on minusta tosi hieno ja istuu täydellisesti.Huom.olen aikuinen mies ja ajattelen asiat käytännöllisesti.Mielipiteistä viis.          
buttrock.gif

Toimiiko nuo suojat oikeesti? Tuntuu että jos se liikkuis edes vähän niin kuluttaa pintaa paljon enemmän kun se että siinä ei ois mitään. Eli pitäis olla todella tiukasti kiinni... Myös sen takia ettei väliin menee pölyä/hiekkaa joka sitten toimii "hiekkakapaperina"

Bagsterissa on ainakin mulla sisäpuolella pehmuste. Ei se mitään riko/vahingoita jos tankki / Bagsteri on puhtaita kun laittaa yhteen.

Bagster on kyllä kätevä ja vielä kun sen saa pyörän väreissä, niin ulkonäkö on
cool.gif
.

Bagster on tilaustavaraa ainakin ORG Shopissa. Aika monta viikkoa kesti toimitus, mutta nythän tuo on...... Bemarissa kun on lasikuitutankki, niin magneettista tankkilaukkua siihen ei saa kiinni, mutta Bagster tankinsuoja + B:n oma tankkilaukku istuu siihen kuin nenä selkään.

Toimiiko nuo suojat oikeesti? Tuntuu että jos se liikkuis edes vähän niin kuluttaa pintaa paljon enemmän kun se että siinä ei ois mitään. Eli pitäis olla todella tiukasti kiinni... Myös sen takia ettei väliin menee pölyä/hiekkaa joka sitten toimii "hiekkakapaperina"
Mulla oli bagster nakupyörässä, eli Z750:ssa, yhden kesän (ehkä joku 10tkm) tuo suoja paikallaan. Pari kertaa taisin sen ottaa irti ja pestä ja vahata tankin sieltä alta uudelleen.
Se istuu sen verran hyvin ettei sinne mitään paskaa alle mennyt ja ei se liiku mihinkään, niin tiukasti sen sai kiristettyä paikalleen.
Eikä tankkiin mitään jälkiä jäänyt, enemmän tankki kului polvien kohdalta seuraavina kesinä kun suoja ei ollut paikallaan.

Ääni myös Bagsterille. ORG-shopista sen toissa talvena tilasin, vaikka toimitusaika olikin aika pitkä, mutta mihinpä sitä talvella on kiire.
Istuvuus on kyllä huippuluokka, ja ei se ulkonäkökään minusta paha ole - itselläni on se normaali-/matta värinen nahka, mutta se kiiltävä PVC:n näköinen suoja on kyllä ainaki kuvissa ruma/hurjan näköinen.

Suosittelen Bagsteriä, varsinkin jos tankkilaukkua käytät..

Juu, Bagsterit löytyy OrgShopista ja ne on tosiaan aina tilaustavaraa, koska tehdas tekee niitä vain tilauksesta, poikkeuksena ehkä jotkin erittäin suositut mallit ja värit tankkilaukuissa.

Toimitusaika vaihtelee, mutta on keskimäärin 3-5 viikkoa tilauksesta hiukan riippuen siitä mihin rakoon tilaus tukkurille osuu.

Bagsterit tehdään mallikohtaisesti mittojen ja värien mukaan ja sen ansiosta ne tosiaan suojaavat tankkia hyvin ja lisäksi näyttävät hyvältä. Tankinsuoja myös suojaa kuskia tankin kylmyydeltä viileällä kelillä ja eristää tankin kuumalta kesähelteellä.

Bagsterilta saa myös penkinsuojia ja tankkilaukkujen lisäksi pehmeitä sivulaukkuja yms.

Nythän on paras aika sellainen tilata, jos tietää, millä pyörällä ajaa ensikesänä.

t. Spagu

Ei ne maalit mitään lähde kun sen pyörän viittii välillä vahata.

Tankkilaukkujaki on paljo parempia ku Bagsterin tarjoamat.

Back