Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yks kaveri oikasi kolaripyörän tankin niin että laitto sen vettä täyteen, korkki kiinni ja pakastimeen..![]()
Lommosta riippuen, voi kokeilla myös varovasti paineilmalla.
Kohtalaisen kylmäpäistä kaveria tarvitaan työntämään happea tankkiin ja samalla vielä pillillä antaa lämpöä. Jos joku kuitenkin moiseen ryhtyy, niin toivoisinkin videopätkää kyseisestä suorituksesta.Lommosta riippuen, voi kokeilla myös varovasti paineilmalla.
Ei ihan heppoisasti nouse paineilmalla eikä varsinkaan jos koittaa varovasti, jos ei lämmitetä samalla. Ja saa olla todella tiivis venttiili, jolla painat happea sinne tankkiin...
Jos on noin niin mutkaraudalla saattaisi päästä sisäkautta painattamaan... Peltisepillä näyttää noita olevan kaikenlaisia.Ei se pahassa paikassa ole, pääsee korkinreiästä käsiksi ja on aika loiva, mut senverran syvä, et ei viitti pakkelipaikkaa pistää.
Näinpä, itse olen kokeillut vähän kaikkea, jopa tinatangon juottanut kiinni. (koritinaa) ja "runkkuvasaralla" vetämällä kurttu ulos. Keinoja on monia, kun vaan muistaa että huuhtelee sen tankin helvetin hyvin, ennenkuin alkaa minkään maan tulien kanssa leikkimään. Ettei pössäyttele kovin pahasti. Yksinkertaisin tapa se on tuo "lusikoilla" ulos painelu. Ja turvallisin. Spaklaushommia tulee aina oli se lämmittämällä oiottu, tai kylmänä. Ja aina kun lämmität sitä peltiä, toiseltä puolelta on ruostumisen vaara suuri. Suosittelen tuota kylmänä vain ulos painelua.Jos on noin niin mutkaraudalla saattaisi päästä sisäkautta painattamaan... Peltisepillä näyttää noita olevan kaikenlaisia.Ei se pahassa paikassa ole, pääsee korkinreiästä käsiksi ja on aika loiva, mut senverran syvä, et ei viitti pakkelipaikkaa pistää.
Ei kelleen ole tullut mieleen kokeilla nestepaineella pullistamista. Putkialalla käytetään useinmiten koeponnistusaineena vettä, joka ei puristu kasaan. Ongelmana ainoastaan korkin ja lähtöputkien tiiveys. Ja nesteellä ponnistettaessa voimaa löytyy, tankista saa vaikka pallon muotoisen, jos se vaan kestää.Lommosta riippuen, voi kokeilla myös varovasti paineilmalla.
Toihan on ihan järkeenkäypä, jäähdytettäessä pelti kutistuu ja pyrkii takaisin aiempaan olomuotoonsa.Nyt tulee varmaan satikutia kun menee peltikorjaamoilta leipä.
Kaikki oikomaan mällipelejä. Ohessa ohjeet...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=miNykNl-0NM
Ihan vain veikkauksena, notta olisko tuo hiustenkuivaaja turvallisempi maalipinnan kannalta? Kuumailmapuhaltimet nyt antaa (varsinkin jos liian läheltä erehtyy töhhyyttämään) todella kuumaa ja itse tekisin sen vuoksi ehkä ennemmin tyttökaverin "työkaluilla", siis jos vaan tosiaan tuonvertainenkin lämpö riittää? Miksi tappaa hyttystä haulikollaToihan on ihan järkeenkäypä, jäähdytettäessä pelti kutistuu ja pyrkii takaisin aiempaan olomuotoonsa.Nyt tulee varmaan satikutia kun menee peltikorjaamoilta leipä.
Kaikki oikomaan mällipelejä. Ohessa ohjeet...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=miNykNl-0NM![]()
Ja miksi mitään hiustenkuivaajia, kunnon kuumailmapuhallin ja purkki freezeriä perään..![]()