Tankin suojatarra

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja White
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

White

New member
Kävin kyselemässä Tampereen KX-Centeristä tankin suojatarraa. Yks hiilarijäljitelmä löyty ja hinta...25 egee, ei widu ! Onks ne oikeesti noin kalliita ???
eek.gif
Mistäs sais halvemmalla ?

Itse ostin RM Heinolta Suzuki hiilari look tankin suojatarran ja taisi olla 19 eetua. Kyllä se valitettavasti näin vain on että ne kaksi asiaa maksavat.. toinen on M ja toinen P. Laitappa nuo vaikka laakerin eteen esim. MP laakeri niin johan rupeaa normaali sama laakeri maksamaan
biggrin.gif

Juuh, kai se sit on niin, että pitää vanhassa rahassa reilu 100:n sijottaa yhteen pieneen tarraan
mad.gif

Tankkitarroissa on kyllä katteet luultavasti kohillaan. Mutta jostainhan se on mopokauppiaittenkin elettävä(?)
wink.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (White @ Maalis. 19 2003,21:44)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kävin kyselemässä Tampereen KX-Centeristä tankin suojatarraa. Yks hiilarijäljitelmä löyty ja hinta...25 egee, ei widu ! Onks ne oikeesti noin kalliita ???  
eek.gif
 Mistäs sais halvemmalla ?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kuulostaa kalliilta..
All Right:11,80 ja 14,30€
Duell:14,30-20,20€
Tokimoto:8-20€
Tuntuu 25€ look hiltsusta aika kovalta,noi kalleimmat esimerkkihinnat oli isojen suojien
nixweiss.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus ("R" Sujari @ Maalis. 20 2003,10:59)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (White @ Maalis. 19 2003,21:44)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kävin kyselemässä Tampereen KX-Centeristä tankin suojatarraa. Yks hiilarijäljitelmä löyty ja hinta...25 egee, ei widu ! Onks ne oikeesti noin kalliita ???  
eek.gif
 Mistäs sais halvemmalla ?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kuulostaa kalliilta..
All Right:11,80 ja 14,30€
Duell:14,30-20,20€
Tokimoto:8-20€
Tuntuu 25€ look hiltsusta aika kovalta,noi kalleimmat esimerkkihinnat oli isojen suojien
nixweiss.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
No juu mutta noi on kaikki semmosia ihan paperin paksuisia, semmoset "3d" lookit maksaa ton 25e.Itse tilasin Louisista ProGripin Kromin värisen 3d lookin ,suomessa maksaa 22e, siellä oli 7.90e...eli hinta eroa riittää...

Eikös Allrightin luettelossa ollut jokin tarra-arkkikin myynnissä että voi itse leikellä sopivan muotoisen ja kokoisen? Eikä tainnut olla noihin valmiiksi leikattuihin kovin isoa hintaeroa...
wink.gif

Ehkä kannattas kysellä automaaliliikkeistä kiveniskuteippiä, sitähän on 100mm leveänä. Ei se tietysti halpaa ole sekään, mutta hyvää on. Usein parempi kuin valmiit suojatarrat, monet myy pätkinäkin sitä.

Joo täs näkee taas ton mp-lisän. Kaiken mitä voi saada muualta kuin mp-liikestä, kannattaa ostaa muualta.

no tuo suja tarra taitaa olla paljon ulkonäkö juttu mielestäni tankki naarmuuntuu kuitenkin etenkin jos käyttää tankki laukkua ja maali on waan suoja .
xmas.gif

Ei ne tankki suojat taida halpoja olla missään, halvin minkä olen täältä norjasta löytänyt oli 148NOK eli 19,7€

Back