• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tankkaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pave.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tankkaus? - Millä "maksat" tankkauksen?

• Käteisellä (Asioin sisällä kun kerran on rahaa)

Ääniä: 0 0,0%
  • Visa-Electron (Kun en ole varma rahatilanteestani)

• Pankkikortti (Luulen omistavani rahaa, mutta en ole varma sillä hetkellä)

Ääniä: 1 100,0%
  • Luottokortti (Olen Pa ja ylivelkainen)

• Muu, mikä? (Oravannahkat, sun muut maksuvälineet)

• En maksa (Tankkaan, mutta jätän maksun väliin)

• Ääniä yhteensä
    1
Jet-kortilla velkainen kun olen...
crazy.gif

Visalla, mutta en ole PA, joten muu maksutapa!
Seuraan polttoainekuluja Visa-laskusta, sillä en osta kotimaassa muuta Visalla. Pyörii 150-300 € (sis. myös autoilun pa:t).

Pahvilla maksellaan. Käteistä on yleensä mukana vain sen verran, että saadaan Hildurin kanssa sumpit niissäkin taukopaikoissa, joissa pahvit ei pelitä.

Aina Visalla. Laskun maksan kuitenkin aina eräpäivänä kokonaisuudessaan, joten maksukykyä ei siinä mielessä puutu.

Kortilla. Joko pankki tai luotto. Ei se oo niin justiin.
smile_org.gif

Koskaan en maksa käteisellä. Usein tankkaankin kylmäasemalla, joten... Tankin saa täyteen vaan kortilla menettämättä rahaa...

Pankkikortilla makselen ja joskus Visalla. Käteistä ei yleensä lompakosta löydy pariakymppiä enempää.

Yleensa kateisella, silloin talloin kortilla. En olekaan viela nahnyt taalla bensa-asemaa, missa olisi automaattia, aina sielta sisalta loytyy porukkaa yollakin. Kunhan oppivat pyoran tuntemaan, ei tarvitse ottaa kyparaa pois tankatessa tai maksaessa sisalla.

Pankkikortilla, kun ei millään jaksa kantaa rahaa pankkiautomaatilta bensikselle. Välillä kyllä tuntuu, että kahveeseen menee muutaman sadan kilsan reissulla enemmän rahaa, kuin tohon menoveteen. Ihme touhua.

Visa Electronilla, ja jollei se jossain satu käymään, niin kukkarossa on (lähes) aina varmuuden vuoksi muutama seteli.

Back