• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tankkaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pave.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tankkaus? - Millä "maksat" tankkauksen?

• Käteisellä (Asioin sisällä kun kerran on rahaa)

Ääniä: 0 0,0%
  • Visa-Electron (Kun en ole varma rahatilanteestani)

• Pankkikortti (Luulen omistavani rahaa, mutta en ole varma sillä hetkellä)

Ääniä: 1 100,0%
  • Luottokortti (Olen Pa ja ylivelkainen)

• Muu, mikä? (Oravannahkat, sun muut maksuvälineet)

• En maksa (Tankkaan, mutta jätän maksun väliin)

• Ääniä yhteensä
    1
Isäntä maksaa ja luotolla  
smile_org.gif
sekä omat että mun löpöt.

Yleensä käteisellä jos sitä vaan sattuu sillä hetkellä taskussa olemaan, mutta esim tänään aamulla meni xx:n tankkiin 8 litraa 95:sta visa electronilla. en omsita enkä halua luottokorttia.

Pankkikortti silloin kun on rahaa, luotolla muutoin. Käteisellä ei koskaan, koko ajan sais käydä automaatilla..

Visa-kortti löytyy, mutta maksut menee pankin puolelta. Ja kortilla maksan aina! Ei ole mitään syytä ruveta pelaamaan käteisellä ja miettimään, että: "Mahtuuko tankkiin 20€:lla bensaa vai ei?"

PS. Etukorttia tulee myös näytettyä aina!

Työajoa tulee ajettua niin firmalta on esson ja tebarin kortit taskussa, aina sitä bensaa on tankissa työajojen jälkeen, ni siinä ne sitten kuluu yksityisajoonKIN ja maksanhan mä joskus omalla pankkikortilla, aina joutuu menemään sisälle maksamaan, kun en muista minkään kortin tunnuslukua.

Pankkikortilla niin kauan kuin rahaa riittää, sen jälkeen mennään Visalla. Loputon kierre
biggrin.gif

Ja automaattiasemat on käteviä kun maksun voi hoitaa kypärä päässä, sisälle ei viitsi kypärä päässä marssia
smile_org.gif

Pääasiassa siis kortilla, sekä etu- että pankkikortilla. Joskus myös käteisellä, ei kai se niin tarkka ole. Kunhan matka jatkuu
062802moto_prv.gif

Työsuhde-etuna tullut maksukortti (reilualennus poltto-aineesta ja ei oli tilinhoito maksua) ja velotetaan suoraan tilistä niin ei kirpase niin paljoa... ehkä
biggrin.gif

Milloin milläkin, mutta aina maksan, ettei tarttee tankata kypärä päässä ja peittää kilpeä.

yleensä muovia tulee käytettyä. On helppo tankata piripintaan eikä tartte käydä kassalla makselemassa.

Nesteen kortsulla. Lasku kotiin kerran kuussa. Bensakulujen seuranta sujuu tällä konstilla kätevästi.

Kortillahan tuo tulee tankattua.
Hiukan mielialan ja rahatilanteen mukaan pitää arpoa pankki tai luotto.

Itseasiassa ekan pankkikortin 18 vuotiaana hommasin ihan tankkaamista varten. Silloin kun oli ongelmana kuplan tankkaus. piti ajaa tankki ihan tyhjäks jos aikoi saada 100mk edestä bensaa mahtumaan
smile_org.gif

Pankkikortilla yleensä ja automaatilta. Sisätiloista jää yleensä mukaan liiaksi muuta tuikitarpeellista.

Reissussa käteisellä. Voi samalla juoda kahvit ja katsoa millainen huoltamo on. Pienillä huoltamoilla tulee yleensä joku aina juttelemaan ja kyselemään pyörästä.
biggrin.gif

polttoaineen myyjien luottokorttia olen käytellyt. Helppo seurata niiden(KIN) kustannuksien kertymistä kun laskuun ei tule kun tankkausten tiedot...

Back