Rajala
New member
Mun zz-r oli varkailla 28.5.2005. Pyörä löytyi samana aamuna, jolloin olin tehnyt myös rikos ilmoituksen. Tarkastajaa ei näkynyt seuraavalla viikolla, joten soitin svt:lle. perjantaina sitten tarkastaja kävikin ja lupasi soittaa piakkoin. Kun sitten seuraavan viikon torstaina ei ollut tarkastaja soitellut, otin itse yhteyttä tarkastajaan. Sanoi ajatelleensa soittaa mulle "ihan just", mutta nyt oli juuri kiireitä ja soittaisi iltapäivällä. Tarkastaja soitti ja ilmoitti, että pyörä menisi lunastukseen. Olin tyytyväinen lunastushintaan (oli kyllä kohdallaan). Seuraavana päivänä paperit tuli postissa ja laitoinkin ne heti postiin (ts. vein ne postin konttoriin), josta tiesin niiden lähtevän heti ja olevan niiden perillä viim. maanantaina 13.6.2005. Soitin sitten tiistaina 14.6.2005 ensin yhtiöön jonka jälkeen tarkastajalle 15.6.2005. Tarkastaja sanoi laittaneensa paperi vak. yhtiölle postiin samana päivänä, eli 15.6.2005. Kuitenkin soitettuani vak. yhtiöön tänään 17.6.2005, kertoi virkailija saaneensa paperit faxilla 16.6.2005 ja korvaukset olisivat tilillä aikaisintaan viiden päivän kuluttua... Tällasta tälläkertaa, jotain jäi pois tästäkin, mutta tossa noi tärkeimmät... Edit: yhtiö oli siis TAPIOLA!