juhani_palmu
New member
Tuli hankittua tuollainen er-6n ja mielestäni se tärisee vähän enemmän kuin pitäisi. Tekniikan maailmasta katselin testiä ja siinä mielestäni kehuttiin juuri värinättömyyttä. Mielestäni tärisee kaikilla vaihteilla, kaikissa nopeuksissa ja kaikilla kierroksilla. Tai no, en ole vielä ihan tappiin kierrättänyt kun on vielä alle 200km mittarissa. Isoimmalla vaihteella noin 100km/h nopeudessa peilitkin tärisevät aika reilusti.
Mikä tuon tärinän voisi aiheuttaa? Vai onko vaan yksilökohtainen ominaisuus...
Verrattuna noihin vn900:n joka nyt on toisena pyöränä ja st2 ducatiin joka vaihtui tuohon pikkukawaan niin er6 voittaa tärinässä molemmat.
JA SITTEN VIELÄ SEMMOINEN HUOMIO että käynnistyy yllättävän nihkeästi tuo er6! Toisella yrittämällä lähtee käyntiin tai sitten eka pyöritys pitää olla tavallista pitempi... Sittenkin käynnistyy vähän epävarmasti ontuen. Houkuttelee antamaan vähän kaasua käynnistettäessä. Sellainen olo tuli että jotain on varmaan vähän pielessä. Noo, ekassa huollossa saavat ihmetellä jos ei ajamalla notkistu.
Mikä tuon tärinän voisi aiheuttaa? Vai onko vaan yksilökohtainen ominaisuus...
Verrattuna noihin vn900:n joka nyt on toisena pyöränä ja st2 ducatiin joka vaihtui tuohon pikkukawaan niin er6 voittaa tärinässä molemmat.
JA SITTEN VIELÄ SEMMOINEN HUOMIO että käynnistyy yllättävän nihkeästi tuo er6! Toisella yrittämällä lähtee käyntiin tai sitten eka pyöritys pitää olla tavallista pitempi... Sittenkin käynnistyy vähän epävarmasti ontuen. Houkuttelee antamaan vähän kaasua käynnistettäessä. Sellainen olo tuli että jotain on varmaan vähän pielessä. Noo, ekassa huollossa saavat ihmetellä jos ei ajamalla notkistu.