Tärkein turvavaruste?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Loosah

New member
Nyt kun on kesäkuumat ja jengi vetää tuolla kalsareissaan pitkin motareita, niin tulipa mieleen, että mitä itse pidätte tärkeimpänä turvavarusteena? Toki oma järki on eka ja kypärä toka, mutta sitten?

Kaikenlaisia yhdistelmiä meinaan näkee nyt. Jollain on shortsit/ AJOHANSKAT/ sandaalit tai sitten toisella farkut/AJOKENGÄT/ t-paita tms. Joku näköjään kunnioittaa enemmän käsiään, toinen taas nilkkojaan.

SELKÄSUOJA
Läski paranee aina ennemmin tai myöhemmin, mutta SELKÄRUOTO EI PARANE JOS VÄÄNTYY TMS.  
mad.gif

Ajovarusteet AINA päällä, siis vain ajossa ei esim. himassa  
biggrin.gif

Täällä kotosuomessa ei oo niin kuuma ettei sitä muka kestä ja jos täällä sattuu olemaan parina päivänä lämmin, ni sitä ei kestä montaa päivää. KÄYTTÄKÄÄ NIITÄ VARUSTEITA!!!!

Kalsaripellen on sit turha itkeä ku kaatuu vaikka ihan kaupunkinopeudessa.  
bawling.gif

Paras oli tänään Lahden motarilla, kun XX:llä joku pyyhkäisi ohitse sortsit, lenkkari ja T-paita + kypärä päällä.

Sattui oikein toisen puolesta omaan sydämmeen ....

Hanskoja ilman en ajaisi. Polvet sun muut voi naarmuuntua, mutta kun lapaset menee paskaksi, aika ankeaa. Ei voi edes runkata.

Ja kerran nähnyt, kun gorehanskat meni läpi, oli todella pahan näköiset kämmenet...

Kyllä se on kondomi (väestöliiton hyväksymä, ns. "V-hyväksytty"). Suojaa aika monelta. Jos vaan pysyy kovana, niin ilman sitä ei kannata ajella. Keuliminenkin on melko turvallista siten.  
inlove.gif
Onko se (bomber-) huppari muuten just tää?  
nixweiss.gif

Olen tässä ajellut hieman samalla periaatteella, että aina kaikki rensselit päälle. Nyt helteiden aikaan olen tullut hieman toisiin ajatuksiin eli jos lähden keskustaan ajamaan nii voin jättää ainakin ajohousut pois. Niiden jälkeen toiseksi tuskaisimmat ovat hanskat ja kengät, mutta takki hengittää melko hyvin joten sitä tuskin karsin. Ruuhkassa istuessa ei kuitenkaan yksinkertaisesti voi olla kaikki vaatteet päällä jos aurinko paistaa niskaan. Siinä menee kaikki ilo ajamisesta. Toisaalta nopeammalle reitille lähtiessäni laitan kaikki kuteet päälle jo pelkkien ötököiden takia.

Juu, eikä tässä vielä kaikki. Tänään Itiksen kohdalla joku tuli ilman paitaa vastaan... Mut oli reppu selässä, se oli sit varmaan varavarjo..  
thumbs-up.gif

Voi voi. Onko ne sentit teidän persnahasta pois jos joku pyörii tai luistelee asfaltilla ilman varusteita ja savu nousee?

Sanokaa nyt vielä ettette moikkaa ilman täyttä gorevarustusta ja laukkuja ajaville motoristeille vaan katsotte poispäin niin olen tyytyväinen, itseeni.

Hanskat ja kypärä taitaa olla itselläni pakolliset, kävellessäkin pahasti kaatuessa menee kädet semmoiseen kuntoon ettei paljon naurata. Ei kiinnosta kokeilla miten käy jostain satasen vauhdista kun käsillä sitä kuitenkin koittaa pehmentää iskua.

Ittellä aina kaikki vermeet päällä. On kieltämättä vittumaista ruuhkassa mutta ittepä oon valinnut
biggrin.gif

Näin muuten eilen vissiin faijan joka kyysäs pärrällä noin 8-10v poikaa jolla oli T-paita ja farkut kypärän lisäksi. En itse ainekaan tekis samoin
crazy.gif

onko tämä nyt seuraava jeesustelun aihe, kun joka toisessa topikissa näistä väännetään rautalankaa! ite kukakin valittee varusteet oman päänsä mukaan! mulla on päässä jonniinverran tyhjää tilaa vielä, niin katson vapaudekseni valita kamat sään mukaan! tänään ajelin T-paitasillaan ja shortseissa! soittakaa poliisille!

onko tämä nyt seuraava jeesustelun aihe, kun joka toisessa topikissa näistä väännetään rautalankaa! ite kukakin valittee varusteet oman päänsä mukaan! mulla on päässä jonniinverran tyhjää tilaa vielä, niin katson vapaudekseni valita kamat sään mukaan! tänään ajelin T-paitasillaan ja shortseissa! soittakaa poliisille!
.. Varmaankin tuntuis olevan .. "Kauheeta ku ei varusteita" ...

Kyllähän se järki taitaa olla paras varuste ...

ja juu soittakaa mullekin polliisi .. ajan minäkin nääs joskus helteellä

kevyesti varustettuna.. kun meinaa pökrätä noitten varusteiden

kanssa ... (vai johtuuko pökrääminen hajusta)

TÖSÖS !
Mitä tosta pulttia ottamaan Suomessahan itsemurhat ovat kansainvälisestikin kovaa luokkaa .
Kysehän on vain tavasta miten sen tekee .
Monesti ihmetelly kuinkamoisia kamoja tuolla Saharan ajomiehet käyttäävät .
Kertokaa ny joku onko siittä verkko alusasusta apua helteellä .
Mie jätän hihansuut väljäks ja vetskarii auki puoliks näillä keleillä nii saa hyvän lajitelman ötököitä takin sisuksiin .
Persaukset o mukavan märkänä sit .
Jossakin joskus näin sellasen senttiä paksun kennolevyn teipattuna satulaan et ilma kiertää välissä ,mutten muista missä .
Oiska kukaan muu nähnyt moista .
Elekee valittako hellettä ko sitä ei kumminkaan oo ko muutama päivä.

Kylläpä jengi nyt ottaa tosissaan...Niin tosissaan... Ehkä tää aihe olis pitäny siirtää tonne p****njauhantaan, ni ei oltais niin ryppyotsaisia.

Itse pidän mp-takin, kengät ja hanskat päällä AINA. Housuista joskus tingin, jos ei oo pidempi reissu edessä. Pitäkööt jengi muuten vaikka mummonsa alushousuja. Eihän se oo mun asia. Armoa....

Kaikesta muusta voi tinkiä paitsi sukista,muuten varput jäätyy.
Sit joutuu soittamaan Tapsulle et taaaapsuuuu varput jäätyy
baaa.gif
eek.gif
lookaround_orig.gif
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
ghostface.gif

Kaikesta muusta voi tinkiä paitsi sukista,muuten varput jäätyy.
Sit joutuu soittamaan Tapsulle et taaaapsuuuu varput jäätyy
baaa.gif
eek.gif
lookaround_orig.gif
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
ghostface.gif
Ja mitäs sit tehdään, jos ei Tapsu vastaa? Häh?!? Kysyn vaan!!! Sitte sitä vaan vedellään ilman sukkia ja ollaan sitten amputoimassa varpaita lähimmän huoltoaseman vessassa? Niinkö?!?
tounge.gif

Back