Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako käyttää omaa taikinanuolijaa?jos ei löydy niin oivallinen väline on vaimon, tyttöystävän ja säälittävimmässä tapauksessa, äidin taikinakulhon nuolija,,, jos et tunnista kyseistä välinettä, kysy edellä esitetyiltä ihmisiltä
Teippi Z asentaa tekee tarroja mitä vain voi kuvitella
soita ja kysySaako käyttää omaa taikinanuolijaa?jos ei löydy niin oivallinen väline on vaimon, tyttöystävän ja säälittävimmässä tapauksessa, äidin taikinakulhon nuolija,,, jos et tunnista kyseistä välinettä, kysy edellä esitetyiltä ihmisiltä
Teippi Z asentaa tekee tarroja mitä vain voi kuvitella![]()
Jos tulee uskonpuute niin saiskohan tuolta teippitsetasta apua ihan omien tarrojen asentamiseen?
Laitappa kuvia sitten kun taraat on kiinni pyörässä. Itse olen pähkäillyt tuollaisen MotoGp tai Xerox-tarrasarjan ostamista omaan 749 ässään ja olisi mukava nähdä miltä se oikeasti näyttää.Vähän spesiaalimpaa on tulossa kuin mitä nuo perus pari hassua..
Hommasin tuollaisen moto-gp tarrasetin ja sen asentaminenkin on hieman vaativa homma, eli jos maalausfirmassa olisi osaamista tarrojen asennuksesta niin voisin kyllä tuon homman jättää heille.
Täytyy ensi viikolla vielä soitella pariin paikkaan ja kysyä miten tuo onnistuisi ja heidän mielestään kannattaisi tehdä..
Photoshopilla kokeilemaan?Laitappa kuvia sitten kun taraat on kiinni pyörässä. Itse olen pähkäillyt tuollaisen MotoGp tai Xerox-tarrasarjan ostamista omaan 749 ässään ja olisi mukava nähdä miltä se oikeasti näyttää.
Nykyisissä vesiväreissä lakka vedetään kuivalle pinnalle.Soon vaan niin että on aika pikaista hommaa tuo tarrojen kanssa leikki sitten kun on pintaväri vedetty, ruiskutus tapahtuu yleensä märkää märälle. Kyselin samaista työkaverilta, ja sai hikan heti. On kuulemma aika vaativa juttu.
Vielä kinkkisempi nyt, kun pitää käyttää vesiohenteisia maaleja. Mutta kyllä se onnistuu.Ruottalaiset.![]()
![]()