• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tarrat pyörään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dabster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainakin kawan ja yammun alkuperäissä katteissa tarrat on liimattu maalauksen jälkeen. Näin taitaa olla myös suikassa. Tankeissa yleensä lakan alla.

jos ei löydy niin oivallinen väline on vaimon, tyttöystävän ja säälittävimmässä tapauksessa, äidin taikinakulhon nuolija,,, jos et tunnista kyseistä välinettä, kysy edellä esitetyiltä ihmisiltä

Teippi Z asentaa tekee tarroja mitä vain voi kuvitella
Saako käyttää omaa taikinanuolijaa?
tounge.gif

Jos tulee uskonpuute niin saiskohan tuolta teippitsetasta apua ihan omien tarrojen asentamiseen?

Ainakin auton ikkunoissa vettä näkyy haaleina laikkuina vähintään viikon asennuksen jälkeen ennen kuin loputkin haihtuu pois. Sama kai se on noissa tarroissa mutta läpi ei näe.

Mitähän tapahtuisi jos lakka vedettäisiin päälle ennen aikojaan...
nixweiss.gif

Itse antaisin tarrojen levätä lämpimässä ainakin viikon ennen lakkausta.

jos ei löydy niin oivallinen väline on vaimon, tyttöystävän ja säälittävimmässä tapauksessa, äidin taikinakulhon nuolija,,, jos et tunnista kyseistä välinettä, kysy edellä esitetyiltä ihmisiltä

Teippi Z asentaa tekee tarroja mitä vain voi kuvitella
Saako käyttää omaa taikinanuolijaa?  
tounge.gif

Jos tulee uskonpuute niin saiskohan tuolta teippitsetasta apua ihan omien tarrojen asentamiseen?
soita ja kysy
http://www.teippi-z.fi/yht2.html

voin kyl suositella, meille teipannu ainaki 50 autoa en ole ikuna nähny yhtää kuplaa saatikka muuta mokaa

Vähän spesiaalimpaa on tulossa kuin mitä nuo perus pari hassua..

Hommasin tuollaisen moto-gp tarrasetin ja sen asentaminenkin on hieman vaativa homma, eli jos maalausfirmassa olisi osaamista tarrojen asennuksesta niin voisin kyllä tuon homman jättää heille.

Täytyy ensi viikolla vielä soitella pariin paikkaan ja kysyä miten tuo onnistuisi ja heidän mielestään kannattaisi tehdä..
Laitappa kuvia sitten kun taraat on kiinni pyörässä. Itse olen pähkäillyt tuollaisen MotoGp tai Xerox-tarrasarjan ostamista omaan 749 ässään ja olisi mukava nähdä miltä se oikeasti näyttää.

Soon vaan niin että on aika pikaista hommaa tuo tarrojen kanssa leikki sitten kun on pintaväri vedetty, ruiskutus tapahtuu yleensä märkää märälle. Kyselin samaista työkaverilta, ja sai hikan heti. On kuulemma aika vaativa juttu.
Vielä kinkkisempi nyt, kun pitää käyttää vesiohenteisia maaleja. Mutta kyllä se onnistuu.
buttrock.gif
Ruottalaiset.
biggrin.gif
Nykyisissä vesiväreissä lakka vedetään kuivalle pinnalle.

mistä porukka on tarrasarjoja ostellu/tilaillu? onko jotaa verkkokauppaa? tarvis ehkä kawaa toiselle puolelle ku huoltopukki oli antanu periksi.

Itse olen tilannut xtremedecals.com:sta Muutaman kerran olen tilannut ja hyvin on homma toiminut. Toimitusaika jotain 1-2 viikkoa...

oisko mitään kotimaista putiikkia? tai muuta mestaa??? oon nyt kaks kertaa koittanu tilata tuolt x-tremedecalsilta mut tulee s.postiin jotaa et ei pysty vastaan ottamaan kortin tietoja...mit vittia...
033102ass_1_prv.gif

Kannattaa tosiaan laittaa ne tarrat sinne lakan alle, ihan sama miten ne on uutena ollut. Tietysti jos on pakko olla "originelli", niin pakkohan se on lakan päälle asentaa. Helppohoitosempi se pyörä on kun siinä on lakkakerros tarrojen päällä.

Ps. Hittoon fairyveet. Kyllä käsityössä pitääkin aina jäädä työnjälkeä
biggrin.gif

T: Tänään yhden tarran asentanut ja pyörän yli asti lakannut.

Back