• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tarrojen poisto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ax-tac
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllähän toi on perkeleesti nätimmän näköinen nyt kuin ennen. Mutta mutta, sä ax-tac aloitit ton mopon laittamisen väärän kirjaimen kohdalta. Sitä ei saa aloittaa kirjaimesta T niinkuin tarrojen poisto, vaan se pitää aloittaa kirjaimesta A niinkuin Akrapovic.
wink.gif

Edit: kirotusvireitä

Kyllähän toi on perkeleesti nätimmän näköinen nyt kuin ennen. Mutta mutta, sä ax-tac aloitit ton mopon laittamisen väärän kirjaimen kohdalta. Sitä ei saa aloittaa kirjaimesta T niinkuin tarrojen poisto, vaan se pitää aloittaa kirjaimesta A niinkuin Akrapovic.
wink.gif

Edit: kirotusvireitä
Jippii, vaikka vielä newbie olenkin, niin aloitin sitten gixerin modaamisen oikeasta kirjaimesta, kun tuo A:lla alkava putki on jo tilattu  
biggrin.gif
!

Putki meni tilaukseen samalla, kun hain pyörän liikkeestä neljä päivää sitten...

Seuraava aakkonen onkin sitten K, niin kuin kilpitelineen vaihto ;-)

Nättihän tuo oli kuib mikä ilman tarroja.  
062802jumpie_prv.gif
Itsellä on edessä varoitustarrojen irroitus. pitänee vaan aloittaa se hankkimalla se hiustenkuivaaja kun semmoista ei taida vielä olla talossa.

Mulla varoitustarrat, lukuunottamatta "ilmanpainetarraa", lähtivät helposti ilman lämpöäkin. Mutta tuo em. ilmanpainetarra oli yhtä helvettiä hinkata irti  
crazy.gif
, kun se läpinäkyvä suojakalvo lähti kokonaisena, mutta paperinen tarra jäi kiinni. No; valopetrolia päälle ja muovipalalla raaputtaen se hiljalleen antautui  
smile_org.gif

Mulla varoitustarrat, lukuunottamatta "ilmanpainetarraa", lähtivät helposti ilman lämpöäkin. Mutta tuo em. ilmanpainetarra oli yhtä helvettiä hinkata irti  
crazy.gif
, kun se läpinäkyvä suojakalvo lähti kokonaisena, mutta paperinen tarra jäi kiinni. No; valopetrolia päälle ja muovipalalla raaputtaen se hiljalleen antautui  
smile_org.gif
Mulla kävi aivan samalla tavalla tarran kanssa, joka oli vasemman ram-air putken päällä, kalvo jäi käteen ja sitten kuuluikin kiroilua...

No ei muuta kuin kynnellä nylpyttämään ja isopropanolia päälle, niin johan lähti sekin kiusankappale !

lasinputsaus veistä apuna käyttäen sain omat pois ja hiomatahna ja vahaa rajat ja sävy tasaantu...
omg.gif

Back