• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tarviiko säätää ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jarppa67
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jarppa67

New member
02- Millessä tällä hetkellä kiinni Arrow 2-2 putkisto ja vaihdan alkuperäisen putkiston paikalleen. Mites Power Commanderin säädöt. Tarvitseeko mitään muuttaa ? Voiko koko lelun ohittaa vaikka nappaamalla akusta PC:n maajohdon irti ?

02- Millessä tällä hetkellä kiinni Arrow 2-2 putkisto ja vaihdan alkuperäisen putkiston paikalleen. Mites Power Commanderin säädöt. Tarvitseeko mitään muuttaa ? Voiko koko lelun ohittaa vaikka nappaamalla akusta PC:n maajohdon irti ?
Nautihan suorituskyvystä siis vielä kun ehdit. Normisäädöillä odotettavissa hivenen tukkoisempaa menoa eritoten keskialueella. Mikä motivoi vaihtoon? Meteli, e-merkin puuttuminen vai c???

Kaikki ylimääräinen irti ja myyntiin jos tuolle tiellä lähdet...
smile_org.gif

Yksinkertainen selitys: Mamma tahtoo kyytiin. Vanha sananlaskukin sanoo: Kellä v...u, sillä valta.

Yksinkertainen selitys: Mamma tahtoo kyytiin. Vanha sananlaskukin sanoo: Kellä v...u, sillä valta.
Ei muuten tule viihtymään, ennen kun hankit takapenkille pitävän päällisen. Meinas tulla paha hellasärö itselle, sitten tilasin Triboseatin ja helpotti. Eipä köyhtynytkään kun kympin tai pari.

Nimimerkillä slipareita ees taas vaihteleva, mietin, että eiköhän nuo arrowitkin voisi jotenkin patentoida jalkatappien kanssa sopimaan. Itelläni on toisen puolen päällekkäiset putket ja kiinnitys on hiukan väärässä paikassa.

Mulla on omassa akran tuplaputket ja alkuperäiset takajalkatapit. Toiselle puolelle tein itse putken ripustimen palasesta latta-alumiinia ja pari pulttia. Aprilialta löytyy lisä osakin putken kiinnitykseen sinne vasemmalle puolelle, mutta hinta pyyntö oli 130 juroa
crazy.gif
Toi oma viritys maksoi noin euron.

Aprilia forumilla joku oli laittanut ne alkuperäiset takajalkatapit hiilikuituripustimien päälle eli jokin holkki välissä. Haulla varmaan löytyy.

ps. sellainen kumi verkko siihen penkin päälle on kuuleman hyvä ja halpa ratkaisu liukkauteen

Mulla on omassa akran tuplaputket ja alkuperäiset takajalkatapit. Toiselle puolelle tein itse putken ripustimen palasesta latta-alumiinia ja pari pulttia. Aprilialta löytyy lisä osakin putken kiinnitykseen sinne vasemmalle puolelle, mutta hinta pyyntö oli 130 juroa  
crazy.gif

Aprilia forumilla joku oli laittanut ne alkuperäiset takajalkatapit hiilikuituripustimien päälle eli jokin holkki välissä. Haulla varmaan löytyy.

ps. sellainen kumi verkko siihen penkin päälle on kuuleman hyvä ja halpa ratkaisu liukkauteen
Akran tuplilla juu onnistuu mutta Arrowit nousee ylös eli menee vähintäin astetta hankalammaksi. Tee se itse -mies toki ratkaisee tuonkin mutta ulkonäkö voikin olla eri juttu...

crazy.gif

Akran tuplilla juu onnistuu mutta Arrowit nousee ylös eli menee vähintäin astetta hankalammaksi. Tee se itse -mies toki ratkaisee tuonkin mutta ulkonäkö voikin olla eri juttu...
Niin siis selkeyttääkseni tarkoitin

1) ei siellä täysin vakiona viihdy
2) ei varmaan viihdy ilman jalkatappejakaan, siksi
3) voinee asentaa patentin jalkatapeille

Täytynee itekkin katsella noita patentteja vähän tarkemmin.

Tuo linkin mukainen systeemi vaikuttaa oikein toimivalta. Ei käynyt itsellä mielessä, että noinkin voisi tehdä.

Vielä tuollainen jatkokysymys koskien voimakomentajaa: Jääkö laitteessa oleva kartta talteen kun vekotin on purettu pois. Kerkesin nääs purkamaan vehkeen pois, mutta tuo mahdollisuus takatappien käytöstä Arrowien kanssa sai miettimään...

Tarviiko säätää?... Mites tollasee Millee jos laittas vaikka joku "viri" ilmansuodattimen esim pipercros tonne vakioboksiin sisälle taisit ihan kunnon "amis" vapari etsaa imuäänet kohilleen niin tarviiko pyörä säätää sen jälkee etteikäy laihalla tai mitään? itel vanha kaasaripeli 98vm Mille    
tounge.gif

Back