Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nautihan suorituskyvystä siis vielä kun ehdit. Normisäädöillä odotettavissa hivenen tukkoisempaa menoa eritoten keskialueella. Mikä motivoi vaihtoon? Meteli, e-merkin puuttuminen vai c???02- Millessä tällä hetkellä kiinni Arrow 2-2 putkisto ja vaihdan alkuperäisen putkiston paikalleen. Mites Power Commanderin säädöt. Tarvitseeko mitään muuttaa ? Voiko koko lelun ohittaa vaikka nappaamalla akusta PC:n maajohdon irti ?
Ei muuten tule viihtymään, ennen kun hankit takapenkille pitävän päällisen. Meinas tulla paha hellasärö itselle, sitten tilasin Triboseatin ja helpotti. Eipä köyhtynytkään kun kympin tai pari.Yksinkertainen selitys: Mamma tahtoo kyytiin. Vanha sananlaskukin sanoo: Kellä v...u, sillä valta.
Ymmärrän...ja unohdin, ettei tosiaan Arrowin tuplilla juuri asiaa tuonne taakse. Tapit kun hippasen helpottavat suoritusta penkin päällysteiden sun muiden lisäksi. Tokihan slipari ja pc:n säätö myös kelpo ratkaisuYksinkertainen selitys: Mamma tahtoo kyytiin. Vanha sananlaskukin sanoo: Kellä v...u, sillä valta.
Akran tuplilla juu onnistuu mutta Arrowit nousee ylös eli menee vähintäin astetta hankalammaksi. Tee se itse -mies toki ratkaisee tuonkin mutta ulkonäkö voikin olla eri juttu...Mulla on omassa akran tuplaputket ja alkuperäiset takajalkatapit. Toiselle puolelle tein itse putken ripustimen palasesta latta-alumiinia ja pari pulttia. Aprilialta löytyy lisä osakin putken kiinnitykseen sinne vasemmalle puolelle, mutta hinta pyyntö oli 130 juroaToi oma viritys maksoi noin euron.![]()
Aprilia forumilla joku oli laittanut ne alkuperäiset takajalkatapit hiilikuituripustimien päälle eli jokin holkki välissä. Haulla varmaan löytyy.
ps. sellainen kumi verkko siihen penkin päälle on kuuleman hyvä ja halpa ratkaisu liukkauteen
Niin siis selkeyttääkseni tarkoitinAkran tuplilla juu onnistuu mutta Arrowit nousee ylös eli menee vähintäin astetta hankalammaksi. Tee se itse -mies toki ratkaisee tuonkin mutta ulkonäkö voikin olla eri juttu...Mulla on omassa akran tuplaputket ja alkuperäiset takajalkatapit. Toiselle puolelle tein itse putken ripustimen palasesta latta-alumiinia ja pari pulttia. Aprilialta löytyy lisä osakin putken kiinnitykseen sinne vasemmalle puolelle, mutta hinta pyyntö oli 130 juroaToi oma viritys maksoi noin euron.![]()
Aprilia forumilla joku oli laittanut ne alkuperäiset takajalkatapit hiilikuituripustimien päälle eli jokin holkki välissä. Haulla varmaan löytyy.
ps. sellainen kumi verkko siihen penkin päälle on kuuleman hyvä ja halpa ratkaisu liukkauteen