• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tarvike tilaukset ulkomailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuppuzx6
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Tammi. 28 2003,20:49)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mikäs tuon Bagsterin osoite on?? Itsellänikin olisi tarvis tankkilaukkuun sekä toiseen tankkilaukkuun minkä laittaisin reissuilla tuohon pelkääjän paikalle..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mihin ########in sä meinaat mut laittaa????!!!!
mad.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Markku @ Tammi. 30 2003,17:03)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (SBY @ Tammi. 30 2003,08:52)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Josko ketä olisi tästä Pääkaupunkiseudulta esim Pololta tilaamassa mitään?!?!? Pitäisi motoon saada pieni varvikello ja tuolla Polollahan niitä on puoli ilmaiseksi... Kimpassa kun tilattais niin saisi nuo postikulutkin puolitettua.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Minä olen katsellut jotakin pikkutavaraa "sillä silmällä", että voisi vielä ennen kevättä laittaa tilauksen menemään. Samaan tilaukseen mahtuisi hyvin muitakin osallistujia...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
ilmoittakaa mullekkin jos tilaatte gerckeltä/louisilta jotain pk-seudulle.. aina sitä jotain tarvii ja yks lisää jakamassa kustannuksia..
smile.gif

Ihan hyvät tuntuu nahkat olevan. Lyhyemmät eivät olisi voineet olla, muuten olisi munaskuut palasina, joten silloinhan ne ovat oikeat

Minua peloteltiin Italialaisten pienistä koista, mutta meni kyllä ihan oikein. Yllättää suhteellisen iso kuosi, joka on itselleni ihan sopiva, mutta mielestäni en kuulukkaan noihin "pienimpiin" 180 cm pitkiin ihmisiin...

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Helmi. 04 2003,16:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Minua peloteltiin Italialaisten pienistä koista[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Vai tuli sieltä koit mukana. Pane äkkiä puku naftaliiniin ennekuin syövät sen pilalle
033102bebe_1_prv.gif

Juu, koit on aika ikäviä.
bawling.gif
Leviävätkin niin nopeesti. Pistä pakkaseen niin kuolevat. Mitähän puku tykkää.
tounge.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (puuha-pete @ Helmi. 04 2003,13:47)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Markku @ Tammi. 30 2003,17:03)</td></tr><tr><td id="QUOTE">
Josko ketä olisi tästä Pääkaupunkiseudulta esim Pololta tilaamassa mitään?!?!? Pitäisi motoon saada pieni varvikello ja tuolla Polollahan niitä on puoli ilmaiseksi... Kimpassa kun tilattais niin saisi nuo postikulutkin puolitettua.
<span id='postcolor'>
Minä olen katsellut jotakin pikkutavaraa "sillä silmällä", että voisi vielä ennen kevättä laittaa tilauksen menemään. Samaan tilaukseen mahtuisi hyvin muitakin osallistujia...[/quote]
ilmoittakaa mullekkin jos tilaatte gerckeltä/louisilta jotain pk-seudulle.. aina sitä jotain tarvii ja yks lisää jakamassa kustannuksia..  
smile.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Minä olen nyt saanut omat tarpeet selvitettyä ja tarkoituksena olisi laittaa tilaus menemään Saksaan Pololle.

Jos muita halukkaita tilaajia löytyy, niin laittakaa tietoa tulemaan. Odottelen yhteydenottoja muutaman päivän, senjälkeen lähtee tilaus... Jos useampia tilaajia, niin laitetaan postikulut jakoon.

Joo Pololta vaan putkea tilaamaan!! Piti tulla kokoputki ja slipari tuli!
devil.gif
Lisäksi pönttö on roadlegal vaikka piti olla racing.. Sliparista kuitenkin veloitettu kokosysteemin hinta, eivätkä ##### teutoonit vastaa meileihin. Että tällaista autuutta...
033102ass_1_prv.gif
Puhelimella en ole päässyt vielä perille, onkos jotain vinkkejä?

www.sunpoint.net/~airguitar

Itse kokeilin POLOA viime kesänä.Ja tyytyväinen olin!
Tein tilauksen ja jätin Visa kohdan tyhjäksi....ja sain puhelinsoiton!
Tyttö puhui mukavasti englantia ja sanoi että ei postiennakkoa. Antoi tilinumeron ja summan ja kävin laittamassa virtaa tilille.Faxasin pankin todistuksen maksusta (tämä oli torstai klo 16.00) ja tiistaina oli pakettia yritetty tuoda minulle kotiin......Ja, hei, minä sentään asun Pohjois-Suomessa!
Käsitin asian niin etteivät he halua postiennakolla lähettää, jos vaikka ei joku sitten lunastakaan pakettia==> lisäkulut.Sitäpaitsi postiennakko on kallis.
Näin paketille tuli postikulua 8e.
Kaveri sai 100e vedenpitävän ajopuvun ja minä samanhintaiset saappaat, Gore-Texiä.Kaikkea muuta sälää tuli myös ja kaikkeen olin tyytyväinen.Hinnat on vielä vähän edullisemmat kuin Louisilla... Tänä vuonna sitten tarvitaan kaikenlaista, kypäriä,sytytystulppia jne...Luulen että otan mieluummin Pololta.. peilejä
033102beer_1_prv.gif

biggrin.gif

Tilasin tuossa toverini mörön kanssa Ducati.comin nettikaupasta takapenkin kuoret monstereihin, ja täytyy sanoa että oli kyllä aikas vaivatonta!

Eli:
Rekisteröidyin kauppaan.....sen jälkeen kamat listalta koriin, ja submit-nappia. Sit se kyseli Visan numeron, jonka jälkeen ilmoitti tilauksen vastaanotetuksi, ja samaan aikaan postiin kilahti varmennus jossa oli DHL:än AWBtracking number jolla tilauksen liikkeitä sai seurattua netistä.
Tilauksen laitoin vetämään sunnuntaina 20.08 ja kamat tulivat kotiovelle seuraavana tiistai aamuna 10.30. (noin 2 vrk ??)

Yhteenvetona kaikesta:
Hinta oli kahdelta kappaleelta alle puolet Suomen yhden kappaleen hinnasta, ja siihen sisältyi vielä kiinnikkeet (M-starilta 10€ tsetti) Toimitusaika oli lyhyempi kuin suomesta, ja palvelu parempaa (Kun ei edes tarvinnut puhua kenenkään kanssa), ja kotoakaan ei pakkasilla tarvinnut poistua. Suosittelen ainakin tuota paikkaa!!
wink.gif

Tilasin AME-chopper nimisestä liikkeestä 14 asteisen keulan mopooni. Toimitusajaksi luvattiin 2 kk, toimitus kesti yli 3,5 kuukautta!!! Keula piti luonnollisesti maksaa etukäteen. Itse asiassa keula ei ole vieläkään Suomessa, mutta viime torstaina ovat kuulemma sen laittaneet postiin. En voi missään tapauksessa suositella liikettä. Eu- kuluttaja-asiamiehen kanssa olen keskustellut asiasta.

Tilasin www.louis.de:lta kuukausi sitten pari Schubert Concept avattavaa kypärää, maksoin etukäteen tilille tavarat tuli reilun viikon päästä maksamisesta.

Samalla kaavalla tilattuna just tuli toinen paketti, kaikenlaista mukavaa, ABUS lukkoa, parit laukut, jne, joiden hinnat ovat todella halvat verrattuna Suomen hintoihin.

Ei minkäänlaisia ongelmia, eka kerralla sieltä jopa kaveri soitti minulle vahvistaakseen ymmärtäneensä mailini jonka heidän infoon lähetin, ja kaveri puhui englantia sujuvasti.

Erittäin hyvä ostopaikka. Suosittelen.

Onkos kukaan tilaamas pololta mitään tavaraa,jos vaikka sais kypärän mahtumaan sinne mukaan...että pysyy hilse päässä kun pääsee kohta(kai) ajeleen
cool.gif

Pololtahan minäkin asuni ostin. Eka tilaus meni ufoille, sillä tilatessa vaihdoimme takin kokoa isompaan. Sitä taas ei olisi saanut tehdä (sassalaista täsmää  
biggrin.gif
)

Seuraava tilaus onnistuikin, vaikka netin myllyttäessä tuli jo kylmähiki pintaan. Käytin maksuvälineenä Masteria. Muutama minuutti tilauksesta tuli vahvistus ja kaksi viikkoa ja päivä oli pakettia tyrkytetty oven takana, mutta olin matkoilla.

Paketti painoi  hitusen yli kolme kiloa ja versand ???? lisäys 14.95 oli varmaan postitusmaksu.

Koon sain ihan mittaamalla ja kokotaulukkossa seikkaillessa. Puku on juuri sopiva ja nyt vain odottaa todellisia koitoksia  
biggrin.gif
. Vastaavanlainen olisi suomesta tullut loppuhinnaltaan vähintään tuplaten kalliimmaksi.

062802moto_prv.gif
ei vielä karannut käsistä ostomaniaan, mutta tulevaisuudessa tulen tekemään tilauksia varmaan uudelleen kun tuohta saa raa#####a katteeksi
wink.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Myltsi @ Huhti. 07 2003,21:16)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Onkos kukaan tilaamas pololta mitään tavaraa,jos vaikka sais kypärän mahtumaan sinne mukaan...että pysyy hilse päässä kun pääsee kohta(kai) ajeleen  
cool.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kypärät on tuolla omassa webshopissamme keskiviikosta lähtien kimppatilaushinnoilla, eli halpojen renkaiden lisäksi myös kypärät saa sitten sieltäkin. Eka tilaus lähtee avajaistarjoushinnoilla jo perjantaina eteenpäin ja saapuu alkuviikosta varastoomme. Sinne vain kimppatilausta tekemään heti keskiviikkoaamuna.

Ihan vain tiedoksi, jos ette olisi sattumalta huomanneet ilmoitusta asiasta...

t. Spagetti

kävin tossa perjantaina biketeamissa ja siellä oli myytävänä iridium visiirejä shoei  ja hjc kypäriin, olisko niitä mahdollisesti tulossa myös tonne meidän omaan shoppiin,kun lapsettaa vielä niin pirusti että pitäis ajaa niin ettei kukaan näkis naamaa olis niinku katuhaukka
baaa.gif

lookaround.gif

joo ja sitte löysin sellaset neonvalohässäkät saksasta moottoripyörän pyöriin eli asennetaan venttiiliin,ja ajaessa tulee sellanen hieno neonvärinen kehä riippuen tietysti valon väristä,
lookaround.gif

taidan olla yksin mieltymysteni kanssa joten tilaan ne saksasta suoraan  
pftroest.gif

033102beer_1_prv.gif

Juu, iridium visiiri hjc:n malliin cl-12 tuottaisi ainakin jo täältä 3 tilausta, suomessa kun allrightissa sini-iridium maksaa 56 euroa, ja niitä saa mm. jenkeistä alle 30e.Ja allrightissa vaan sininen iridium, hopeinen olisi todella kiva.Minkäslaisia hintoja tulossa esim. värilliselle shoei raidille?

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (silakka @ Huhti. 08 2003,09:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">joo ja sitte löysin sellaset neonvalohässäkät saksasta moottoripyörän pyöriin eli asennetaan venttiiliin,ja ajaessa tulee sellanen hieno neonvärinen kehä riippuen tietysti valon väristä[/QUOTE]<span id='postcolor'>
PB-lehdessä testattiin tollasia, eikä kehuttu. Pyörän pyöriessä jotenkin painoi venttiiliä ja tyhjensi rengasta.
Good points: None
Bad points: Everything
Verdict: Don´t do it, kids!

kiitos tiedoista,yhyy joutuu sitten luopumaan niistä neonvalojutuista,kiitti ku kerroit ,jäi p###a ostos tekemättä.
smile.gif
033102beer_1_prv.gif

Tänään tilattu nahat täältä: http://www.motorradladenonline.de
Ainakin vastasivat nopeasti kyselyihin meilillä ja vaikutti muutenkin asialliselta meiningiltä. Katsotaan nyt tuleeko tavara perille.

Tilasin Alpinestarsin GPU-puvun. Hinta noin 360 egee halvempi kuin Allrightilla. Myös nuo Diavoleton hinnat vaikuttavat mielestäni kalliilta.

biggrin.gif

Tilasin tässä louis:lta ajopuvun ja monenlaista pientä lisänippeliä. Paketti tuli hieman reilussa viikossa (torstai iltana noin klo 20 tilailin ja paketti oli ovella reilu viikko eteenpäin maanantaina. Yksi tarjous tuote oli loppunut, joten sitä ei tullut paketissa ja sitten toinen pikkutuote puuttui myöskin paketista, eikä ollut myöskään pakkauslistassa.
nixweiss.gif
Minne lie kadonnut bittien taivaaseen, sillä tilausvahvistuksessa se vielä oli. Näitä ei luonnollisesti tietystikään laskutettu... Toisaalta olisi ollut mukavaa, jos vaikka sähköpostilla olisi kysytty haluanko vaihtaa loppuneen tuotteen johonkin toiseen... Muihin tuotteisiin olen täysin tyytyväinen.
biggrin.gif

Back