• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TASARI 05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En en, mutta jos 3h alittuu tarjoon sulle Tasarissa huurteisen!  
biggrin.gif
Koko letkalle?
Ei kun sulle -edellyttäen että saavut sen letkan kanssa, ei 50km sen edellä
033102beer_1_prv.gif

Älkää nyt ihan hullun lailla ajelko. Se Tampereen ohikulkutie tuli pari viikkoa sitten kokeiltua, siellä sitä seisoskeltiin paikallaan. Kiertäkää paikka tai koko Tammerforssi.

Se joka letkassa kuhnailee niin paljon, ettei alle kolmen tunnin päästä, tarjoo mulle bissen.  
033102beer_1_prv.gif
Mä kans koitan keritä kolmeks sinne myllykukkoon  
buttrock.gif
Ja mä en ainakaa ala hidasteleen etten maksumieheks joudu  
033102bebe_1_prv.gif

Vois melkee nollata gps.n muistin ku lähtään myllykukosta ni näkee tasan tarkkaan kauan kesti matkal
talktohand.gif

En en, mutta jos 3h alittuu tarjoon sulle Tasarissa huurteisen!  
biggrin.gif
Koko letkalle?
Ei kun sulle -edellyttäen että saavut sen letkan kanssa, ei 50km sen edellä  
033102beer_1_prv.gif
Se joka letkassa kuhnailee niin paljon, ettei alle kolmen tunnin päästä, tarjoo mulle bissen.  
033102beer_1_prv.gif
Ai ilmaset bisset  
033102beer_1_prv.gif
koko illaksi vai  
tounge.gif
?

Minä en ehdi tuohon klo 15 Myllykukko-letkaan, mutta todennäköisesti olen tienpäällä jo klo 16, joten tuo Särkänniemi klo 18 olisi mahdollista saavuttaa ? Riippuu ruuhkista Tampereen päässä, mutta otan tavoitteeksi. Ei tarvitse odotella, jos ei näy vielä klo 18, tulen sitten perässä...

Muutos suunnitelmiin; kruisailenkin paikalle omia aikojani. Eli ei kannata odotella mua Myllukukolla.

Pk-seudulta onki nyt sitten 4 ilmoittautunut letkaan ja yksi niistä on perunut ilmoituksensa  
tounge.gif
. Aika pieni letka lähdössä, sadeajelu tulee, mutta illaksi on jo luvattu selkenevää ilmaa etelä-ja länsisuomeen.
omg.gif
. Parkano taitaa olla länsisuomessa?

Yksi lisää myllykukolle klo. 15 lähtevään "letkaan".
Vesi ajelun jälkeen maistuukin juoma..  
033102beer_1_prv.gif

Back