Holtsu
MotOrg ry
Ei kun sulle -edellyttäen että saavut sen letkan kanssa, ei 50km sen edelläKoko letkalle?En en, mutta jos 3h alittuu tarjoon sulle Tasarissa huurteisen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kun sulle -edellyttäen että saavut sen letkan kanssa, ei 50km sen edelläKoko letkalle?En en, mutta jos 3h alittuu tarjoon sulle Tasarissa huurteisen!![]()
MULLA ON KOKEMUSTA. Meidän letkapäällikkö on aina 50 km edellä 100 km:n lenkilläkinEi kun sulle -edellyttäen että saavut sen letkan kanssa, ei 50km sen edelläKoko letkalle?En en, mutta jos 3h alittuu tarjoon sulle Tasarissa huurteisen!![]()
![]()
Se joka letkassa kuhnailee niin paljon, ettei alle kolmen tunnin päästä, tarjoo mulle bissen.Ei kun sulle -edellyttäen että saavut sen letkan kanssa, ei 50km sen edelläKoko letkalle?En en, mutta jos 3h alittuu tarjoon sulle Tasarissa huurteisen!![]()
![]()
Mä kans koitan keritä kolmeks sinne myllykukkoonSe joka letkassa kuhnailee niin paljon, ettei alle kolmen tunnin päästä, tarjoo mulle bissen.![]()
Ai ilmaset bissetSe joka letkassa kuhnailee niin paljon, ettei alle kolmen tunnin päästä, tarjoo mulle bissen.Ei kun sulle -edellyttäen että saavut sen letkan kanssa, ei 50km sen edelläKoko letkalle?En en, mutta jos 3h alittuu tarjoon sulle Tasarissa huurteisen!![]()
![]()
![]()
Näin on..ehkä kannattaa kiertää koko paikka muualta. Itse tuun omia aikoja ja omia reittejäÄlkää nyt ihan hullun lailla ajelko. Se Tampereen ohikulkutie tuli pari viikkoa sitten kokeiltua, siellä sitä seisoskeltiin paikallaan. Kiertäkää paikka tai koko Tammerforssi.