Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota itsekin suosin, Keskiseltä joku vei eilen vfr:llä verkolla paketissa olevaa toimistotuolia....Verkko on näpsä, halpa, helppo ja nopea väline kiinnittää vähän kaikkea mukana kuljetettavaa mopon kyytiin. Itse olen kuskannut tuolla Bilteman verkolla jo vähän kaikkea kypärästä ja repusta aina pieneen eteisen lipastoon saakka![]()
Olen käyttänyt reissussa tällaisia: ROK Straps. Erittäin helppo käyttää ja saa kireälle. Hintaa on pari kymppiä. Löytyy ainakin RM Heinolta.Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.
Nuo Rok strapsit on ollut hyviä, paria eri kokoa itsellä käytössä.Olen käyttänyt reissussa tällaisia: ROK Straps. Erittäin helppo käyttää ja saa kireälle. Hintaa on pari kymppiä. Löytyy ainakin RM Heinolta.Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.
Hyvin pitkälti aina Biliksen pakkausverkko ollut mukana eikä kyllä koskaan ole ollut ongelmia saada sitä tarpeeksi kireälle.Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.
irtohihna on tukevin, pysyy varmasti ja hihnan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Bilteman alumiinisolkien hampaat luistaa ainakin ajanmittaan kun pyöristyvät mutta retkeilyvarustekaupoissa on ollut hyvälaatuisia terävähampaisia hihnoja, esim. halti tuotemerkillä. Menee pieneen tilaan satulan alle kun ei tarvi jne..Reppu ja makuupussi pitäisi saada kiinnitettyä. Mutta millä nuo saisi laitettua tukevasti kiinni?
Omassa pyörässä verkon joutuu venyttämään sen verran alas kiinnikkeisiin, että isomman kassin kanssa jännittää että miten paljon sitä voi venyttää ennenkö se napsahtaa jostain kohtaa... Bilteman laatutuotteesta kun vielä on kyse. No, toistaiseksi on kestänyt kyllä, ja on kätevä ja suht nopea tapa kiinnitellä kassi.Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.
Kaks jätkää ollut repimässä tuota verkkoa kireälle, eikä kyllä tarvinnut pelätä mitään "napsahtamista".Omassa pyörässä verkon joutuu venyttämään sen verran alas kiinnikkeisiin, että isomman kassin kanssa jännittää että miten paljon sitä voi venyttää ennenkö se napsahtaa jostain kohtaa...