• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Täydellinen naku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vjs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vjs

New member
Täydellinen naku

Kyykkyikä on tullut täyteen ja haussa uudeksi pyöräksi olisi retro-muskeli-naku.
Omaa silmää miellyttävää ei vain ole vielä eteen tullut.

Triumph Bonneville pääsee lähelle, mutta muskeli puuttuu. Samoin Yamaha XJR, mutta sen lookki ei ole tarpeeksi "klassinen".

Vanhat Hondan klassikot kiinnostaa myös, mutta tehoa saisi olla enemmän ja nykyaikaisen tekniikan helppous viehättää.

Onko joku vaihtoehto jäänyt huomaamatta?

Tein photoshopilla kyhäelmän mitä olen etsimässä.

Pyo?ra?.jpg

Auttakaa miestä mäessä..

Tuolta voi selailla.

http://www.motorcyclespecs.co.za/

Ducati%20GT1000%2006%20%202.jpg

Re: Täydellinen naku

f32dd9e5967e3e85b4fa2ed977d17aef.jpg

Nykytekniikkaa ja näyttää aika samalta kuin tuo hahmotelmasi [emoji41]

Honda cb1100

Re: Täydellinen naku

Tuohon kallistuisin ellei bemarin r -sarja (r1200r) iske?

Vakiovärinä oleva sininen on aika kamala [emoji13] Jos ja kun haluaa muun värin niin rahalla saa, tuplasti kalliimpi uutena muutenkin (Honda 11900€ vs BMW 20900€). Hieno pyörä ajaa kyllä [emoji846]

Mitens sopisi ostaa koneelta ja ajoltaan sopiva nykyaikainen laite ja tuunata ulkonäöltään vanhanaikaiseksi?

Uusi Triumph Thruxton?

2016-triumph-thruxton-black.jpg

Muoks. nämä olivatkin Thruxton R lukuja.
MAXIMUM POWER 96 hp @ 6750 rpm
MAXIMUM TORQUE 82.6 ft.-lbs. @ 4950 rpm

Ei paljoa häviä tehoissa XJR:lle.

Viimeksi muokattu:
XSR900-gray-riding.jpg

Mites olis tuo Yamahan XSR900, joka on käytännössä MT-09 eri valoilla/tankilla yms.

Kiitos vastauksista!

Toi CB 1100 Honda kieltämättä kiinnostaa.
(Samalla on pakko sanoa että se vaikuttaa jollain tavalla tylsältä, tarvitsisi enemmän munaa..)

Jonkin sopivan aihion tuunausta mietin itsekin, mutta ongelma on että meikäläisellä tahtoo jäädä projektit usein puolitiehen. Esim. kesä-Mersu projekti on ollut nyt jo neljä vuotta työn alla.

Bemareihin pitäisi perehtyä tarkemmin. Monia hienoja oon nähnyt, mutta ne on tainnut olla vähän laiteltuja.

MT-09 koeajoin viime kesänä ja se oli kyllä hauska peli, mitä nyt äänissä hävisi pikkuveljelleen MT-07:lle. Täytyy ehdottomasti käydä katsomassa tuota XSR. En ollut huomannut että sellaista oli olemassakaan.

Italopyörillä on ollut aina paikka sydämessä. Tuo larion laittama Ducati on todella kaunis.

Jos muskeleita kaipaat niin pikkumuskeleita saa Yamaha V-max 1200 85-07
Ja vähän isompia muskeleita Yamaha V-max 1700 09-

:orgmp: :orgmp: :orgmp: :orgmp: :orgmp: :orgmp: :orgmp: :orgmp:

Tässä pari mun silmää miellyttävää nakua...
BMW r NineT
bmw_r_nine_t_04.jpg

Moto Guzzi Griso
moto-guzzi-griso-01.jpg

HD XR1200
harleydavidson-xr1200-5.jpg

Viimeksi muokattu:
Omaan makuun Duc Sport Classic, Bonneville ym ovat jotenkin siropiirteisiä tai klassisia ollakseen muskelinakuja. Griso, R9T nekin pikkusen liian fiksun tasapainoisia ollakseen muskelinakuja.
Uuskoppanen Jammun V-Max on kiistämättä muskelia, mutta ehkä sen stuuge onkin sit pelkkää muskelia?
Elikkäs isovolyyminen 4-syl japsi olis se mikä olis nimenomaan määritelmän mukainen. Yama XJR, Kawa ZRX, Suzu GSX1400. Hondallakin varmaan joku tarjokas. B-Kinkky taas taitaa olla liian moderni toteuttaakseen retro-osuuden.

2003-Kawasaki-ZRX1200Ra.jpg

113853@suzuki-gsx1400.jpg

Viimeksi muokattu:
TIJ on oikeassa. Oikeaa muskelia pitää olla. Itse olen sen verran suurikokoinen että siron pyörän päällä istuminen näyttää vaan väärältä. Pitänee hankkia vanhempi aito muskelinaku ja tuunata siitä sitten vähän enemmän omaan silmään sopiva. Käytännössä siis pinnavanteet, tasainen penkki, suora ja iso custom-tyylinen äänenvaimennin ja takalokari. Eipä tuo nyt ylitsepääsemätön urakka olisi. Lisäksi samalla vaikka mattaharmaa tms. väritys.

V-Max on omaan makuun turhan customi. Toi bemari on tankin takaosaan asti makea, tuntuu vain että piirtäjällä on tullut kiire kotiin.

TIJ on oikeassa. Oikeaa muskelia pitää olla. Itse olen sen verran suurikokoinen että siron pyörän päällä istuminen näyttää vaan väärältä.
Toi bemari on tankin takaosaan asti makea, tuntuu vain että piirtäjällä on tullut kiire kotiin.

Jos meinaat 9T'tä niin se takaosa on tehty 'kustomoitavaksi' ja sen saa helposti muokattua. Netistä löytyy kuvia moneen makuun.
Pyörä on huippuhauska ja siisti, mutta mun mielestä näyttää ison kuskin alla liian pieneltä, joten unohda se.

Mites Suzukilta N (niin kuin naked) -mallit Banditista ja SV:sta? Kenties eivät riittävän retroja, ja toisekseen aika harvinaisia Suomessa.

Back