J.Kosmine
New member
Morjes!
huomasin tuossa keväthuollon yhteydessä että, mopostani(suzuki sv 650s -99) löytyy technoflex merkkinen takaiskari. Juu mopon olen omistanut jo kolme vuotta joten hieman nolohkoa huomata asia tällee vähän viiveellä..
Eli olisin vähän halunnut tuosta kysellä jos jollain sattuisi olemaan tietoa kyseisen tyyppisestä iskarista eli iskari näyttää suurinpiirtein tältä.
Aattelin täältä kysellä ensin ennekun lähden lähestymään tuota firmaa suoraan.
Eli kysymykset koskevat lähinnä tuota huolto puolta, koska tuskin meikäläisellä on tarvetta noihin säätöihin lähteä kajoamaan(saatika sitten että säätelen sen ihan vituralleen jos niihin kajoan..). Tietysti ihan mielenkiinnosta nuo säädötkin ois mukava saada selville, jos joku sattuu tietämään. Eli mitä mistäkin tapahtuu?
Millainen huollon tarve tuollaisella on?
Huolto todennäköisesti vaan valtuutetuissa liikkeissä?
Löytyykö kyseisiä puljuja Suomesta, ainakaan iso-G ei antanut mitään suoraa?
Ja sit olen ymmärtänyt että nuo on aina kuski+pyörä kohtaisia joten onko meikäläisellä tarvetta ruveta miettiin että pitäskö vaihtaa jousta, tosin taitaa olla vähän hifistelyä kun ei tuolla radallakaan oo hitaita kierroksia lukuunottamatta tullut pyörähdeltyä..
Eli tällästä tällä kertaa.
-J
huomasin tuossa keväthuollon yhteydessä että, mopostani(suzuki sv 650s -99) löytyy technoflex merkkinen takaiskari. Juu mopon olen omistanut jo kolme vuotta joten hieman nolohkoa huomata asia tällee vähän viiveellä..
Eli olisin vähän halunnut tuosta kysellä jos jollain sattuisi olemaan tietoa kyseisen tyyppisestä iskarista eli iskari näyttää suurinpiirtein tältä.
Aattelin täältä kysellä ensin ennekun lähden lähestymään tuota firmaa suoraan.
Eli kysymykset koskevat lähinnä tuota huolto puolta, koska tuskin meikäläisellä on tarvetta noihin säätöihin lähteä kajoamaan(saatika sitten että säätelen sen ihan vituralleen jos niihin kajoan..). Tietysti ihan mielenkiinnosta nuo säädötkin ois mukava saada selville, jos joku sattuu tietämään. Eli mitä mistäkin tapahtuu?
Millainen huollon tarve tuollaisella on?
Huolto todennäköisesti vaan valtuutetuissa liikkeissä?
Löytyykö kyseisiä puljuja Suomesta, ainakaan iso-G ei antanut mitään suoraa?
Ja sit olen ymmärtänyt että nuo on aina kuski+pyörä kohtaisia joten onko meikäläisellä tarvetta ruveta miettiin että pitäskö vaihtaa jousta, tosin taitaa olla vähän hifistelyä kun ei tuolla radallakaan oo hitaita kierroksia lukuunottamatta tullut pyörähdeltyä..
Eli tällästä tällä kertaa.
-J