jarijii
New member
tällä "osastolla" on ollut kaikenlaista mielipidettä
liikkeistä,milä on hyvä mikä taas ei.tämä artikkeli
on vain minun hen.koh.mielipide ja käsitys asiasta.
eli kun menet vaihtamaan 10-vuotta vanhaa pyörää
liikkeeseen,ja jos olet vaihtamassa "vähän"-
tuoreempaan niin harvoin pääse myyjän kanssa
välirahasta yhteisymmärrykseen,mutta jos tehdään kauppaa uuteen pyörään niin johan on eri ääni kellossa silloin kyllä kaupat syntyisi (edelleyttäen että olis rahaa käytössä).
eli myyjä pystyy hinnoittelemaan vaihdokin aivan eri hintaiseksi,mikä on täysin ymmärrettävää ei tarvitse varmaan sen enempää selittää.sitten tämä 3-tapa eli käteisellä -
(mikä on monen myyjän mielestä ainoa oikea tapa)
silloin onnistuu suurinpiirtein "kaikki" ja palvelu pelaa ??!!
eli tämän kirjoituksen pointti on siinä että kuka saa ja on saanut hyvää palvelua kuka ei, jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä,minun kantani on että jollei lottovoittoa tule en pääse 20-vuoteen sellaiseen tilanteeseen että-
olisi varaa ostaa uusi pyörä,ja siten en myöskään aina-
saa sitä parasta palvelua.tämä ei ole mikään katkera vuodatus vaan omakohtainen kokemus on tämän -
osoittanut,eli kun olen lukenut ko:kirjoituksia aiheesta-
on myyjä suorastaa hyppinyt ilosta kun on tullut asiakas-
ostamaan pyörää ja vielä käteisellä,siinä vaiheessa myyjä tietää että nyt saa myytyä myös,kypärän (tietysti alennettuun hintaan) ja tietenkin ajoasun ja muut vermeet.
eihänb se tietysti aina näin mene,mutta aika useasti,
sillä meitä vähän vanhempana harrastuksen aloittaneita on-
on PALJON.eipä tällä kertaa muuta palataan astialle-
kun taas ilmenee asiaa,liukasta laskiaista kaikille
liikkeistä,milä on hyvä mikä taas ei.tämä artikkeli
on vain minun hen.koh.mielipide ja käsitys asiasta.
eli kun menet vaihtamaan 10-vuotta vanhaa pyörää
liikkeeseen,ja jos olet vaihtamassa "vähän"-
tuoreempaan niin harvoin pääse myyjän kanssa
välirahasta yhteisymmärrykseen,mutta jos tehdään kauppaa uuteen pyörään niin johan on eri ääni kellossa silloin kyllä kaupat syntyisi (edelleyttäen että olis rahaa käytössä).
eli myyjä pystyy hinnoittelemaan vaihdokin aivan eri hintaiseksi,mikä on täysin ymmärrettävää ei tarvitse varmaan sen enempää selittää.sitten tämä 3-tapa eli käteisellä -
(mikä on monen myyjän mielestä ainoa oikea tapa)
silloin onnistuu suurinpiirtein "kaikki" ja palvelu pelaa ??!!
eli tämän kirjoituksen pointti on siinä että kuka saa ja on saanut hyvää palvelua kuka ei, jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä,minun kantani on että jollei lottovoittoa tule en pääse 20-vuoteen sellaiseen tilanteeseen että-
olisi varaa ostaa uusi pyörä,ja siten en myöskään aina-
saa sitä parasta palvelua.tämä ei ole mikään katkera vuodatus vaan omakohtainen kokemus on tämän -
osoittanut,eli kun olen lukenut ko:kirjoituksia aiheesta-
on myyjä suorastaa hyppinyt ilosta kun on tullut asiakas-
ostamaan pyörää ja vielä käteisellä,siinä vaiheessa myyjä tietää että nyt saa myytyä myös,kypärän (tietysti alennettuun hintaan) ja tietenkin ajoasun ja muut vermeet.
eihänb se tietysti aina näin mene,mutta aika useasti,
sillä meitä vähän vanhempana harrastuksen aloittaneita on-
on PALJON.eipä tällä kertaa muuta palataan astialle-
kun taas ilmenee asiaa,liukasta laskiaista kaikille