xjrrrrräyh
New member
Siis supersport-pyörille tulossa heinäkuussa 72kW:n tehorajoitus, koskee kaikkia rekisterissä olevia? OHO!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä ollut provoksi tarkoitettu, mutta ei myöskään tosi juttu.Ja ennenkuin lietsotte kapinan ja ajatte porukan barrikaadeille, niin lukekaa aloitusviesti. Kysehän on siis spekuloinnista (mikä meikän kohdalla katsotaan aina provoksi...) eikä lakiesityksestä, tirektiivistä tai Jumalan (tai hänen ollessa lomalla, allekirjoittaneen) sanasta.![]()
200kg 130hp iha sopiva yhtälö loppueenlopuks no saakait niissä olla vaikka 300heppaa mut mitähä hyötyä niistä tehoista ois suomen olosuhteissa ei siis mittää. ku täällä ei saa ajaa 120 kovempaa itse haaveilen ainaki kuusatku cebarista luotettava ja varma merkki johon saa varmasti osia ilman et tarttee jostain "HEVONVITUSTA" asti tilata ja ootella puolivuotta samalla ku pyörä seisoo korjaamolla.Täh, mites niin, voisitko perustella...jollekki 600-750cc pyörälle 100-130hp ois semmoinen sopiva teholukema normaalia tieliikennekäyttöä ajatellen.![]()
Mulle asialla ei ole merkitystä, pärjään kyllä alle 80 hepalla, mutta ei tietysti lisä pahasta ole...![]()
Valitettavasti M5:n tms. ratissa voi olla 18-vuotias isän poika, kun taas +130 hp:n pyörän ratissa 20-vuotias aikuinen mies!!Mahtaako olla kuitenkin niin, että moottoripyörällä ajo vaatii enemmän tottumista? Ja aika paljon vähemmän tulee vastaan vaikkapa mainitsemiasi M5:sia kuin näitä +130 heppaisia pyöriä.Kummallista. Kyl aina nuorille hemmoille tehorajoituksia annetaan prätkiin yms. yms. Mutta missä on AUTOJEN tehorajoitukset? Kun olet 18-vuotias saat suoraan hypätä 400heppasen m5:sen rattiin..PAljonkohan laskisi nuo autoilijoiden kuolemat kun laitettais tehorajoitukset niihinkin.!![]()
Jaa, no nyt ymmärsin, mitä tarkoitit.200kg 130hp iha sopiva yhtälö loppueenlopuks no saakait niissä olla vaikka 300heppaa mut mitähä hyötyä niistä tehoista ois suomen olosuhteissa ei siis mittää. ku täällä ei saa ajaa 120 kovempaa itse haaveilen ainaki kuusatku cebarista luotettava ja varma merkki johon saa varmasti osia ilman et tarttee jostain "HEVONVITUSTA" asti tilata ja ootella puolivuotta samalla ku pyörä seisoo korjaamolla.Täh, mites niin, voisitko perustella...jollekki 600-750cc pyörälle 100-130hp ois semmoinen sopiva teholukema normaalia tieliikennekäyttöä ajatellen.![]()
Mulle asialla ei ole merkitystä, pärjään kyllä alle 80 hepalla, mutta ei tietysti lisä pahasta ole...![]()
![]()
Jep, ja kotona sattuu eniten vahinkoja --> kokorajoitus asuntoihin!!En jaksa uskoa että rajoittimia pyöriin tulisi, vaikkakin se olisi suomi-ilmiön mukaista.Täällähän pian pakotetaan jalankulkiakin kävelemään kypärä päässä. Kuten joissain topiikeissa on jo sanottu, niin aina kun on pyörä kolarissa, niin syy on aina motoristin. Tähän pitäisi saada korjaus.
Ja tosiaan autoista myös tehot pois ja juuri ajokortin saaneet autoilijat saisivat ajaa ainoastaan 1.0 litraisella autolla 3 vuotta jne.
Että silleen, oikeen hiat paloi jo![]()
no sattuuhan niitä vahinkoja ihmisillä makuukamarin puolellaki aina välestä. mutta niissä sentää ei menehy onneks kettää.Jep, ja kotona sattuu eniten vahinkoja --> kokorajoitus asuntoihin!!En jaksa uskoa että rajoittimia pyöriin tulisi, vaikkakin se olisi suomi-ilmiön mukaista.Täällähän pian pakotetaan jalankulkiakin kävelemään kypärä päässä. Kuten joissain topiikeissa on jo sanottu, niin aina kun on pyörä kolarissa, niin syy on aina motoristin. Tähän pitäisi saada korjaus.
Ja tosiaan autoista myös tehot pois ja juuri ajokortin saaneet autoilijat saisivat ajaa ainoastaan 1.0 litraisella autolla 3 vuotta jne.
Että silleen, oikeen hiat paloi jo![]()