Kyllähän se onnistuu. Osta pelkät vaimentimet vaikka VTR1000F-hondasta ja niihin teetät sopivat liitosputket. Muutama asia tulee mieleen, lähinnä putkien reitti yms... vasemmalta voi olla nahkeaa saada putki ylös
Tee jotain myös etukatteelle ettet joudu liittymään legendaarisiin "peränvaihtajiin". Täällä turun seudulla oli jossain vaiheessa kyllästymiseen asti peränvaihtajia, milloin minkäkin pyörän perä oli mukamas kamala ja sitten se viimeinen naula lyötiin arkkuun kun sohlattiin joku muu perä paikalleen...
Tai sitten voisit tehdä siitä sellasen hienon aikansa rr-retron. Maalauta siihen alkuperäisen näköinen maalaus, ehkä jotakin bold'or teemaa mukaillen tms. Läjä hienoja osia ja viimeisen päälle viimeistely.
Olen ikävä kyllä jo askeleen ottanut matkalla kohti "peränvaihtajaa". Särkyneen takakatteen, josta muotin aion tehdä, olen jo ostanut. Seuraavana vuorossa on siis R6:n takakatteen uuteen uskoon muokkailu, vakiona sekään ei silmiäni miellytä (vika kuitenkin lienee aivoissani).
Putken asentamiseen en oikeasti ole vielä pahemmin ajatuksia uhrannut, tuo vasemman puolen vaimentajan paikalleen laitto tulee varmasti ongelmia poikimaan juurikin tuon putken reitin suhteen. Toinen asia mitä pelkäsin, oli se, että vaikuttaako tuommoinen putkien muuttelu koneen toimintaan ja säätämiseen. Oletettavasti vituttaa, kun pyörä on ulkonäöltään Ok, mutta käyttäytymiseltään ei.
Etukatteen uusimiseen tai muokkailuun en ole mitään syytä oikeastaan keksinyt, vakiona se on jo tarpeeksi hieno, mielipide saattaa tietysti muuttua uuden perän myötä...
9R:n (94:n) perä on kuitenkin jotenkin omalla tavallaan ruma mielestäni, se on liian matalalla ja liian pitkä, tuskinpa maalaus tai tarrat sitä paremmaksi tekee.