• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Teippaus vai ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vesaila
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vesaila

New member
Laskeeko pieni, tyylikäs teippaus pyörän jälleenmyyntiarvoa? Mä olen vääntämässa kauppaa uudesta pyörästä. Se on saman värinen kuin ajovarusteideni pääväri, ja haluaisin siihen samalla värillä jonkin kivan teippauksen, joka on ajovermeissäni somistevärinä. Ei mitään massiivista.

Oletteko poistaneet pyörästä teippauksia, miten hankalaa ja jääkö tepistä "ääriviivat", jos ne on olleet pidempään? Tarkoitus olisi pitää tätä uutta 4 vuotta (tai se oli oikeastaan ehto sille että saan vaihtaa pyörän uuteen, ettei sitten taas ensi kesänä olla vaihtamassa. Mies ei ole meillä motoristi
blush.gif
)

Nykyisessä mulla on joku ikivanha liekkiteippaus joka ei paskemman näköinen ole mutta on alkanut repsottaa. Teippaus istuu niin piukassa että en kyllä sitä poistelemaankaan ala. Oliskos nykyaikaiset autoteippaamoissa laitettavat teipit siististi poistettavissa? Suunnittelemani teippauksen väri meinaan on semmoinen että sellaisenaa pyörää ei tulevaisuudessa ainakaan miehelle helposti myydä
biggrin.gif

Kyllä ne teipit irti saa, vaikka sitten lämmöllä / asetonilla / bensalla jne.. Keinot on monet. Irrottelin omasta tarrat jotka oli olleet siinä uudesta asti (-96), hidasta hommaa, mutta tehtävissä.

Joku oli laittanut Remuksen pakoputkimainoksen "takakanteen". Se on suoraan kohti aurinkoa niin muovi oli ympäriltä haalistunut kun teipin alta paljastui uudenveroinen tummanpunainen pinta. Hinkkasin käsin hiovalla vahalla aikani niin jälki häipyi, samalla kamalla kun hinkkaili muutkin katteet niin monet pikkunaarmut katosi.

Ainakin nettimotossa monet teipatuista pyöristä näyttävät ihan kamalilta, taitavat olla monesti hienoja lähinnä omistajastaan...
smile_org.gif

t.Ville

Hienosti tehdyt teippaukset on tietty siistin näköisiä, mutta voi se herättää epäilyksiäkin. Mulle kävi niin, että poistin ostamastani pyörästä omatekoisia teippauksia ja alta paljastui ikävän näköisiä naarmuja..

Hienosti tehdyt teippaukset on tietty siistin näköisiä, mutta voi se herättää epäilyksiäkin. Mulle kävi niin, että poistin ostamastani pyörästä omatekoisia teippauksia ja alta paljastui ikävän näköisiä naarmuja..
Jep, kyllä mä ne teipit meinaan ehdottomasti poistaaennen myyntiä. Joka on siis neljän vuoden päästä
biggrin.gif
(jos nyt ees saan koko pyörää, ei ole vielä rahoitus ratkennut
confused_orig.gif
)

Jos teippaus on fiksusti tehty niin ei sen pitäisi kyllä hintaan vaikuttaa. Sitten jos on jotain epämääräistä siellä sun täällä niin voipi alentaa hintaa tai olla alentamatta.

Back