• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Teknavin testi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSX-1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan hirvee tuuri ja jotenkin etuoikeutettu olo tässä......

Alla on ollut erilaista vehjettä, 1.5 - 650 hp ja erinäinen määrä ( 2-4kpl)
kumipyörää......

Jokainen niistä tehokkaimmistakin on mennyt just sen verran kun on kahvasta kääntänyt
tai poljinta painanut :paikallatuulee:.
 
Ei hätää, Jammun testihän tehtiin Kroatian kapeilla vuoristoteillä (juontajaa lainatakseni), siellä muun liikenteen seassa keuliminen on ihan ok... (kai...)

Lopussa oli muuten pätkä S1000R:stä jäällä. Sama juutuubi-pätkä, joka on aiemmin ollut täälläkin BMW-ketjussa.
 
Vaan kun se ei aina ole noobielle selva paljonko pitaa vaantaa tai polkea. Paitsi tietysti Suomessa... :grin:

Ei kai siinä nyt Mensan klubikorttia tarvitse ymmärtääkseen...... edes jotain :p.
Vaikka en mikään tiukan linjan heijari olekaan, kannatan kyllä edes jonkinlaisen
"luonnonvalinnan" toteutumista.... mopoilussakin.
 
On se perkele jos fighterin testissä ei saisi ajaa kuten fighterilla on tarkoitus ajaa.

"Joo meillä on tässä tämmöinen motocrosspyörä, mutta emme testaa onko sillä hyvä ajaa motocrossia koska siinä toiminnassa on joku joskus jossain satuttanut itseään kun on yrittänyt enemmän kuin osaa ja tämä ajatus että oikeustoimikelpoinen kansalainen olisi omista valinnoistaan vastuussa aiheuttaa kukkahattutädeille virtsanpidätyshäiriöitä"

Jos kaasupullot ja ahtimet yms. virit jätetään laskusta, hyvin liki jokainen vakiopyörä on sen verran helppo ajaa että käyttämällä sitä 0-100% tehonsäädintä harkinnalla ongelmia ei synny.

Jos on niin retardi paviaani että ei malta ajaa sen hetkisten kykyjensä mukaan saa mitä ansaitsee ja pahimmillaan mr.Darwin hoitaa loput.

Sinällään siinä ei ole mitään pahaa jos joku haluaa ostaa lutsun pyörän, mutta on kyllä tekopyhää p*skaa alkaa syyllistämään niitä jotka eivät niin halua tehdä.
 
Ei kai siinä nyt Mensan klubikorttia tarvitse ymmärtääkseen...... edes jotain :p.
Vaikka en mikään tiukan linjan heijari olekaan, kannatan kyllä edes jonkinlaisen
"luonnonvalinnan" toteutumista.... mopoilussakin.
Siihen luonnonvalintaan paastaan parhaiten kun ajokouluihin vain 1000cc sportteja seka turbobusia ja muutama Boss Hoss. Big blog, natuurlik. Ja autoiksi vahintaan 300hp takaveto ilman traction control tai abs. Saa licensin vain ne jotka osaa... :grin:

Tai ehka se on jo nain siella, viime vierailusta kun on yli kymmenen vuotta... :dunno:
 
Hyvä että sain kukkahattutädin leiman,nyt voinkin rauhassa splittailla ja ajaa ylinopeutta.Hyviä ajokelejä kaikille :orgmp:
 
Ei kannata stressata liikaa, Teknavi nyt vain sattuu olemaan vähän kevyempi "moottoriohjelma". Eikös sen testin tehnyt Uskali, jolta kaikki vähän odottaakin temppuja. Jonkinverran vakavampaa mp testiä on ehkä joskus ollut Startissa, mutta kyllä sekin jossain määrin mutulla näyttää menevän. Minkähänlaisen testin Uskali & Co saisi aikaan jostain raskaasta matkapyörästä...? ;)
 
Lue siitä vanhankansan mp-lehdestä (onks se nykyään joku moto1 vai mikä?) kun Saano koeajaa jotain pelejä, siinä on vastakohtaa Uskalille tarpeeksi...:D
 
Siihen luonnonvalintaan paastaan parhaiten kun ajokouluihin vain 1000cc sportteja seka turbobusia ja muutama Boss Hoss. Big blog, natuurlik. Ja autoiksi vahintaan 300hp takaveto ilman traction control tai abs. Saa licensin vain ne jotka osaa... :grin:

Tai ehka se on jo nain siella, viime vierailusta kun on yli kymmenen vuotta... :dunno:

On tossa edelleen jotain ihmeellistä..... kun nuokin kaikki luettelemasi
laitteet on ihan jokaisen ajettavissa ihan rauhallisesti ja ihmisiksi ja
menevät juuri sen verran kun kraanaa käntää tai lätkää painaa:O.

Mites.... en muista että intissäkään kukaan heti ensimmäiseksi
kranun käteen saatuaan nykäs sokan tantereelle :p. (vaikka kylmiä olivatkin)

No joo.... olihan tuo kyllä ennen aikaa.... "Tissiposken" ja "Sokka Irti" hittiä :p.

Ehkä tuo aines on sitten muuttunut noin kovin vajaassa 40:ssä vuodessa :D.
 
Minkähänlaisen testin Uskali & Co saisi aikaan jostain raskaasta matkapyörästä...? ;)

Ainakin Victoryn möhköcustomi keuli Uskalin käsissä ihan näppärästi ja näytti olevan oikein soiva peli pikkuiseen driftingiin ja takapallon savuksi muuttamiseen.
 
Lue siitä vanhankansan mp-lehdestä (onks se nykyään joku moto1 vai mikä?) kun Saano koeajaa jotain pelejä, siinä on vastakohtaa Uskalille tarpeeksi...:D
Wanhankansan lehti tai ei, Pekka Neste tekee hyviä pääkirjoituksia - osuvista aiheista, esim. viimeisin.
Noh, toimittajia on moneen lähtöön - ja moneen makuun, anyway Moto1 lehden testi ja artikkeli uusi Superduke, oli kyllä parempi kuin vastaavan pyörän testi ja artikkeli Bombersissa.:thumbup:


Ainakin Victoryn möhköcustomi keuli Uskalin käsissä ihan näppärästi ja näytti olevan oikein soiva peli pikkuiseen driftingiin ja takapallon savuksi muuttamiseen.
Ammattimies keulittaa kevyesti sohvatkin, kuten GW, LT ja mitä niitä onkaan, ja savut nykäisee keveästi, tosin puhtaasti powerwheelsit ja -driftit saattaapi olla tekemättömissä, ihan mopojen geometriasta johtuen.
 
On tossa edelleen jotain ihmeellistä..... kun nuokin kaikki luettelemasi
laitteet on ihan jokaisen ajettavissa ihan rauhallisesti ja ihmisiksi ja
menevät juuri sen verran kun kraanaa käntää tai lätkää painaa:O.

Mites.... en muista että intissäkään kukaan heti ensimmäiseksi
kranun käteen saatuaan nykäs sokan tantereelle :p. (vaikka kylmiä olivatkin)

No joo.... olihan tuo kyllä ennen aikaa.... "Tissiposken" ja "Sokka Irti" hittiä :p.

Ehkä tuo aines on sitten muuttunut noin kovin vajaassa 40:ssä vuodessa :D.
Uskallan epailla, etta 40 v sitten aloiteltiin CB 750lla tai Z900lla... :dunno:

Bikella liikkuvien sotilaitten kanssa 80-luvulta pelanneena voin vakuuttaa etta sokka irti, sarjatuli ja TWFO tyyppeja loytyy enemman kuin uskotkaan. Taalla, ei kai siella... :D
 
Back
Ylös