Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lieköhän muuten kukaan ehtinyt jo testaamaan sekä cittarin, prisman, että jyskin, ja muutamien halpahallien 'omat' merkit...?Ihan vinkkinä: Osta sellainen mikä PITÄÄ veden ulkona! Mikään ei vituta enempää kun pikku pienissään herätä 05 aikoihin teltasta siihen, että makuupussi on puoliksi veden alla.
Itse maksoin 100€ Mc Kinleyn teltasta, mikä mahtuu Givin laukkuun helposti ja piti ainakin Levin kontiossa kaiken veden ulkona. Suosittelen!
edit: Löyty kuva ja tietoja tuosta mun teltasta...
>>>McKinley Nepal plus<<<
Ei ole teltta nyt tässä käsillä, mutta arviolta 40cm... ehkä... Itse teltta kangashan menee vaikka kuinka pieneen tilaan, mutta kepit ovat kasattuna suunnilleen tuon mittaiset. Kuitenkin Givin sivulaukkuuni se kuitenkin mahtuu.Kuis leveä tuo pakattu 3.2 kilon pötkylä muuten on? Kokoamisen ja purkamisen kannalta lienevät kaikki aikas samanlaisia...
Mulla on Haltin Vaelluskupoli 4:nen, eli neljän hengen kupoliteltta apsidilla. (tuplateltta rakenne) Mahtuupahan ainakin sisälle.Onko kellään kokemusta noist Haltin teltoista? Täytyy varmaan huomen lähtee hiukan kyseleen et mitä kaupoista löytyy.