Juu, skatallakin remppasivat kiskoja ja kyllä siinä saa olla 350 + 100 kg kombolla tarkkana kun noiden yli yrittää. Melkein pitää tiputtaa kolmeen- neljäänkymppiin ja sitten ottaa vauhita toisen kiskon vierestä kun koittaa nuljauttaa toisen kiskon yli silleen että massa vie kumin kiskon yli vaikka pitoa ei olekaan.On kuitenkin aivan täysin eri asia yrittää päästä 2-pyöräisellä kunnialla yli tuollaisesta muuhun pintaan nähden usean senttimetrin korkeudella olevasta metallireunuksesta, varsinkin jos ei ole mahdollista ajaa sen yli jokseenkin 90 asteen kulmassa. Lisää tähän vielä vesisade, ja joku 300kg matkalehmä, niin saat kyllä olla aikamoinen fakiiri.
Kyse ei siis ole vain kiskosta, vaan kiskosta+korkeuserosta, mikä nostaa vaikeustasoa moninkertaisesti.
Aina noissa on joku nutullaan sateessa, jos ei muuta niin jarruttamalla etunen alta kiskon päältä sateella. Bonuksena voi vielä päätyä kyljellään edellä pysähtyneen perän alle.