Teräspunos jarruletkun teetätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Temes87
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajatuksena oli ettei noita välttämättä tarvitse tettää, vaan tuolta saa suoraan pyörän merkin ja mallin mukaan valmiin sarjan. Tietysti jos valmis ei millään sovi, niin sitten vaan tettäämään omilla mitoilla.

Monesti teettämällä saa halvemmalla kuin valmiin sarjan. Muistaakseni viimeks oli 22,50€/letku noi mopon jarruletkut. Kaikki kolme oli saman hintasia.

Helpompi kysyä täältä kuin ottaa itse yhteyttä :p. Tuo mamasan olisi nurkilla ja voisin tehdä ensi kesänä kymppivuotis vaihdon letkuille. Onko noilla taulukko vakioletkujen mitoista ja päätynipoista, vai pitäisikö ne mitata vanhoista?

En tiiä onko taulukkoa, mutta varman päälle kun pelaa niin vie vanhat malliks. Osuu sit varmasti banjojen kulmat oikein. Hiljaseen aikaan saattaa onnistua jopa odottaessa, mutta aina on saanu parissa päivässä letkut.

Ei ollu ainakaan pari vuotta sitten, ku omaani teetätin, mallien/mittojen mukaan tekivät.
Liikke palvelee enemmänki autotuunareita, suosittujen autojen letkumitat tietävät.

Vein aamulla mallit ja mitat, iltapäivällä sai noutaa.
Edullisesti tekivät, ainakin mulle, ja värivaihtoehtoja oli runsaasti :thumbup:

Hieman menee ohi aiheen... Olen meinannut jossain kohtaa kiikuttaa Mamasanille vanhat kumiletkut malliksi, mutta tulee sen verran harvoin liikuttua siellä nurkilla, että mietin tässä valmiiden letkujen hommaamista. Motonet kauppaa TRW-Lucas merkkisiä letkuja. Onko näistä kellään kokemusta?

Hieman menee ohi aiheen... Olen meinannut jossain kohtaa kiikuttaa Mamasanille vanhat kumiletkut malliksi, mutta tulee sen verran harvoin liikuttua siellä nurkilla, että mietin tässä valmiiden letkujen hommaamista. Motonet kauppaa TRW-Lucas merkkisiä letkuja. Onko näistä kellään kokemusta?

Foorumille tyypilliseen tapaan ei tule vastausta kysymykseen, vaan jatkokysymys. Et ole postittamista Mamasanille harkinnut? Viestiä mukaan.

Foorumille tyypilliseen tapaan ei tule vastausta kysymykseen, vaan jatkokysymys. Et ole postittamista Mamasanille harkinnut? Viestiä mukaan.

Oon tuota postittamistakin harkinnut. Oon vaan niin laiska, ettei jaksais pakata ja kiikuttaa postiin:right:. Nyt motskarinetistä sais letkut eteen ja taakse alennuksineen vajaa 70€.

Oon tuota postittamistakin harkinnut. Oon vaan niin laiska, ettei jaksais pakata ja kiikuttaa postiin:right:. Nyt motskarinetistä sais letkut eteen ja taakse alennuksineen vajaa 70€.

Kuulostaa sopudiililtä. Ei kai noita voi ryssiä!?

Hyvä tietää, kun pitää itsekkin ostaa nyt talven aikana.

Onkoha noissa jarruissa mitään eroa 2006-2007 ja 2008 > R6:ssa?

eiköhän noita tee jokakylän Dunlop Hiflex Oy kun vaan soittaa sinne pituudet ja banjojen koot/tai käy mallin kanssa..... aina ovat ollet alle 20€/kpl ja mukaan nippu kuparitiivisteitä. viimex 4 letkua 30 min odotusta
tais olla viel 4 eri väriä halujen mukaan saatavilla

Jyväskylässä, ex. rallikuski Ari Saxberg, pyörittää yritystä, joka valmistaa myös jarruletkuja. Pari vuotta sitten tiedustelin häneltä moisia teräspunosletkuja omaan pärrääni. Hän vastasi, että homma hoituu, kun toimitan vanhat letkut malliksi. Hinnasta ei ollut puhetta. Minulta letkut jäi uusimatta, kun myin sen pyörän 2015.
Linkki: http://www.saxspeed.fi/

eiköhän noita tee jokakylän Dunlop Hiflex Oy kun vaan soittaa sinne pituudet ja banjojen koot/tai käy mallin kanssa..... aina ovat ollet alle 20€/kpl ja mukaan nippu kuparitiivisteitä. viimex 4 letkua 30 min odotusta
tais olla viel 4 eri väriä halujen mukaan saatavilla

Viimeks kun täällä pk-seudulla Dunlopilta kyselin jarruletkuja niin pelkät banjot + t-kappale olis maksanu enemmän kuin valmiit letkut mamasanilta. Ei tullu kauppoja.

Viimeks kun täällä pk-seudulla Dunlopilta kyselin jarruletkuja niin pelkät banjot + t-kappale olis maksanu enemmän kuin valmiit letkut mamasanilta. Ei tullu kauppoja.

Mie oon törmännyt samaan ilmiöön.
Se osa siellä suomalaisen kaupan hyllyllä yhdistettynä suomalaiseen työhön tarkoittaa netistä tilaamista...

Mie oon törmännyt samaan ilmiöön.
Se osa siellä suomalaisen kaupan hyllyllä yhdistettynä suomalaiseen työhön tarkoittaa netistä tilaamista...

Suomalaisella työllä ja suomalaisen kaupan hyllystä ne letkut tuolla mamasanillakin valmistuu.

Hiflexillä on tosiaan kovat hinnat yksityisille, mutta jos sattuu tuntemaan jonkun, kuka pääsee yrityksen kautta ostamaan, niin ale % voi olla 60% helposti.

E: Itsellähän olisi koneet käytössä noiden letkujen tekemiseen, mutta eipä niitä viitsi tehdä. Jos joku menettää henkensä ja poliisi sattuu kuulemaan, että on "itse tehdyt" letkut pyörässä niin saattapi hiki alkaa valumaan otsalla..:kääk:

Hiflexillä on tosiaan kovat hinnat yksityisille, mutta jos sattuu tuntemaan jonkun, kuka pääsee yrityksen kautta ostamaan, niin ale % voi olla 60% helposti.

E: Itsellähän olisi koneet käytössä noiden letkujen tekemiseen, mutta eipä niitä viitsi tehdä. Jos joku menettää henkensä ja poliisi sattuu kuulemaan, että on "itse tehdyt" letkut pyörässä niin saattapi hiki alkaa valumaan otsalla..:kääk:

Toi nyt on kyllä kommentti suoraan liikaa amerikkalaisia elokuvia katsoneen suusta. Autopuolella noita letkuja on tehty maailman tapista itse eikä vissiin kovin moni ole kuullut (Suomalaisten) vakuutusyhtiöiden etsineen maksajaa harrastajista.

Mamasanin tuninkipenat ei enää tee jarruletkuja. Juvanmalmilta löytyi Espoon teollisuuspalvelu joka puristelee Hel-performancen palikoista paineenvälittimiä.

Mamasanin tuninkipenat ei enää tee jarruletkuja. Juvanmalmilta löytyi Espoon teollisuuspalvelu joka puristelee Hel-performancen palikoista paineenvälittimiä.

No en ehtinyt itse vielä kyselemään mutta empä sitten mamasania häiritsekään näillä asioilla. Saako udella minkä hintaisia oli espoon teollisuuspalvelun letkut?

Saa, mutta vastaan vasta huomenna.
En siis kysynyt hintaa, kipaisen aamulla letkun niin eiköhän ne hinnankin kerro.

Back