Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Toki on tilanteita, joissa käden irrottaminen tangosta saattaa olla aloittelevalle turhan haastavaa, esimerkiksi risteyksestä lähtemiset, jolloin vasemman käden pitäisi operoida kytkintä. Muuten kyllä pitäisi tangosta uskaltaa päästää irti. Jos mopo meinaa motarinopeuksissa lähteä lapasesta on vika joko ajotaidon puutteessa tai pyörän heikossa yleiskunnossa.
Oon ottanut tavaksi morjestaa myös niitä alle kymppivuotiaita pikkumiehiä ja -naisia, jotka innoissaan nojaa polkupyöriinsä ja näyttää "hanaa" ohiajaessani. Sieltä tulee usein maailman levein hymy ja asiallinen morjens paluupostissa![]()
Oon ottanut tavaksi morjestaa myös niitä alle kymppivuotiaita pikkumiehiä ja -naisia, jotka innoissaan nojaa polkupyöriinsä ja näyttää "hanaa" ohiajaessani. Sieltä tulee usein maailman levein hymy ja asiallinen morjens paluupostissa![]()
Ei kai siinä mitään nurisemista, jos jotkut eivät moikkaa. Joidenkin käsi liikahtaa niin vähän, ettei sitä huomaa, jos ei satu just sitä tiiraamaan. Jotku kyykkykuskit vissiin pelkää irrottaa kättä stongasta.Ajelin tossa kotiapäin Jyväskylästä Laukaaseen ja matkaa on noin 30km.Vastaan tuli tuolla reissulla 12 motoristia joista JOPA kaksi tervehti minua niinkuin asiaan kuuluu,itse olin tassu pystyssä jokaiselle heistä.Mopot olivat katupyöristä customeihin eli ei olut kyse vain siitä että muovimopolle ei kättä nosteta kun kaasuttelin ite katupyörällä.Mikähän siinä on että se tassu ei nouse????Apu varmaan kelpaa jos on murheita tienpäällä.
Ihme homma sanon mä.![]()
Todellakin näin on, koko ajan saa olla tumppu pystyssä.Pääkaupunkiseudulla saa kyllä ajella tumpu ylhäällä koko ajan. Alkaa käymään rasitteeksi...
Tulee silti vaan moikkailtua, kun on niin faija aikoinaan opettanut.
Meikä kans noita pikkuihmisiä moikkailee. No ei voi vielä tavaks sanoa kun oon ajanu vasta reilun kuukauden verran viime kesänä.Oon ottanut tavaksi morjestaa myös niitä alle kymppivuotiaita pikkumiehiä ja -naisia, jotka innoissaan nojaa polkupyöriinsä ja näyttää "hanaa" ohiajaessani. Sieltä tulee usein maailman levein hymy ja asiallinen morjens paluupostissa![]()
aina käsi nousee.Lapasta pystyyn vaan tänäkin vuonna kanssamotoristit.
Ja hyvää kevättä kaikille![]()
Onhan se turvallisen ja tutun tuntuista, kun on asioita, jotka säilyvät vuodesta toiseen - kuten tämä motoristien tervehtimiskeskustelu. Tästä asiasta kirjoitellaan ja puhutaan yhtä varmasti, kuin koiran jätöksistä keväälläEi kai siinä mitään nurisemista, jos jotkut eivät moikkaa. Joidenkin käsi liikahtaa niin vähän, ettei sitä huomaa, jos ei satu just sitä tiiraamaan. Jotku kyykkykuskit vissiin pelkää irrottaa kättä stongasta.Ajelin tossa kotiapäin Jyväskylästä Laukaaseen ja matkaa on noin 30km.Vastaan tuli tuolla reissulla 12 motoristia joista JOPA kaksi tervehti minua niinkuin asiaan kuuluu,itse olin tassu pystyssä jokaiselle heistä.Mopot olivat katupyöristä customeihin eli ei olut kyse vain siitä että muovimopolle ei kättä nosteta kun kaasuttelin ite katupyörällä.Mikähän siinä on että se tassu ei nouse????Apu varmaan kelpaa jos on murheita tienpäällä.
Ihme homma sanon mä.![]()
Minä moikkaan heille silmää iskemällä niin että rähmä roiskuu.
![]()
Minä moikkailen sen mukaan kuin ehdin.