Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla paikallista jäykkyyttä, tääl mansen suunnassa ovat ainakin moikkailleet joka kerta.Tästä ketjuun pituutta: miksi mp-poliisi ei morjesta takaisin? Mulla on jäänyt monesti pahamieli kun poliisi ei morjesta.
Vois jopa aloittaa uuden keskustelun aiheesta....
kyllä ne ainaki tääl kpo seuodul moikkailee ku villisti heilutteleeTästä ketjuun pituutta: miksi mp-poliisi ei morjesta takaisin? Mulla on jäänyt monesti pahamieli kun poliisi ei morjesta.
Vois jopa aloittaa uuden keskustelun aiheesta....
Itehän ajelen kyykyllä enkä voi ymmärtää miksei käsi nousis moikkaamaan ! Ja nimenomaan nousis koska laskeva käsi tarkoittaa toiselle että "himmaa ihmeessä!"En osaa sanoa miten nuista kyykyistä pystyy ojentaan kun en ole koskaan moista härpäkettä ajanut![]()
Kyllä mä kaikkia motoristeja tervehdin, mutta raja pitää vetää johonkin. Ei kaikkia kahdella pyörällä kulkevia kerkeä millään tervehtimään.Mites arvon motoristit suhtaudutte Vespakuskin moikkaamiseen? Olen pari viikkoa ajellut GTS 250:llä ja aika harva motoristi moikkaa vai vastaa räpylän heilutukseen...![]()
No, tuli sitä sentään kilokyykyllä tänään ajettua 200 km lenkki, ja yksi baijerilaisen autovalmistajan sivutuotekin tuli matkalla vastaan. Jopa moikkasimme puolin ja toisin.Nyt kun sateet ovat alkaneet, niin ainakin tuolla pitkillä taipaleilla kaikki vastaantulevat motoristit morjestavat.
Tosin ei siellä enää kyykkyjä kulje!!!