• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tervehtiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nwobhm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse tulee kans moikattua kaikille jotka tulevat vastaan. Jotenkin omasta mielestäni tämä moikkaus tapa on hyvin mukava, kun porukka on niin yhteis henkistä
062802jumpie_prv.gif

Kyllä täällä ainakin lapa nousee pyörän malliin tai merkkiin tai kuskiin katsomatta,
buttrock.gif

Viime kesänä tuli pari pärräpolliisia vastaan peräkkäin, ensimmäinen morotti
buttrock.gif
toista varmaan jännitti irrottaa kättä tangosta
nixweiss.gif

Olen kanssa huomannut että hötkön plötkö poijat ei näköjään tohdi
buttrock.gif
rystyset maassa ajavia..
biggrin.gif
mutta soh vat siitä ja moikkakoon ken tahtoo..
buttrock.gif

Itse koitan aina moikata kun se on turvallisesti mahdollista.. Ehkä nyt jos Moottoritiellä joku tulee vastaan niin se tuntuu vähän turhalta
biggrin.gif
.  Sen verran jakajaa välissä ja nopeudet suuria  
thumbs-up.gif

En tervehdi. Moottoripyöriä on niin paljon että se ei ole millään tavalla turvallista tai tarpeellista.

Kyllä sitä tulee morjestettua.
Mitenkä on että jos tulee pitkä letka, niin vedättekö käsi ylhäällä koko letkan, vai vain ensimmäiset pari pyörää?

Aina kun mahdollista moikkaan, jos ei vastausta en itteenikään ota. Yleensä täälläpäin useimmat moikkaa riippumatta pyörän mallista.

"Kaikkia"olen tervehtinyt.
062802moto_prv.gif
Joskus jopa mopopoikiakin,noo vahingossa. Ilosilta näyttivät ja tervehtivät takaisin!
biggrin.gif

Juu, eiköhän sitä tänäkin kesänä jaksa morotella..

Ja ulkomaillakin ovat toistaiseksi tervehdyksiin vastailleet..

Pitäähän sitä ny morottaa
smile_org.gif
Ja melkein aina on tervehdykseen vastattu ja jos ei ole, niin enpä itteeni ota. Mukava tapa ja etenkin nyt ekoilla kevään ajolenkeillä on näkyny mahtavia morotuksia. Ja yleensä myös niillä syksyn viimeisillä: "tuokin hullu vielä viittii näillä keleillä ajaa"
buttrock.gif

Letkalle helpointa on heittää vain vasen käsi alas reiden viereen
kämmenpuoli eteenpäin roikuttaen.
Ei rasita,meno on vakaata ja tuleepa moikattua kaikkia tasapuolisesti.
Nimitän tätä "Alavitoset"

Back