• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Testaa mikä pyörä sopii Sinulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prätkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yllättävän hyvä testi.... järkyttää vaan tuo kompromissien pakko. Oma pyörä Bandit 1200 S oli jo sijalla 7., mikä aika hyvin minusta. Testin mukaan tarttis kai sit vaihtaa mopoksi FZ1-N.

-hh-

RC8:a tarjoili. Ihan suuntaa antavasti. 15. sijoittui toivottavasti ensi kesän ajokki Super Duke R... Saas nähdä.

Toimii! Oma mopo oli listalla heti 2. ja samalla prosentilla kuin numero 1. Ei huono.
062802moto_prv.gif

Joo niin just..
smile_org.gif
Suzukia tyrkytetään urakalla.. Ykkösenä hayabusa ja 8 seuraavaa myös suzukia, gixxeristä kingiin.. Sellaista pyörää kuin ZZR 1400 ei vissiin ole enää olemassakaan..
biggrin.gif

mopot.png

Oma mopo on sm, joten sisarmallia tarjoaa. Ja näkyy tuo kymmenen kärkikin olevan semmoinen, että melkein millä vain voisin ajoni hoidella sujuvasti  
smile_org.gif

mulle näytti VFR800 VTEC
tokana kava Z1000
kolmas kava Z750
täytynee käydä koeajamassa hontaa,jos sitä joutuu vaikka vaihtaa fasu seuraavaan merkkiin

Huh, toi meinas mulle 1300 K bemaria parhaiten sopivaks... Juu, ei...

Seuraavat 2 vois olla kokeilemisen arvoisia ZZR 1400 ja VFR800

Ei huono vertailu ollenkaan... Cebarit sun muut loisti poissaolollaan, mutta seuraava pyörä saattaakin olla entistä pystympi...

Mut että bemua kehtas mulle tarjota....
crazy.gif

omg.gif
nixweiss.gif

1. MV Agusta Brutale 898 R
2. Z 1000
3.Aprilia RSV 4

.....
idea3.gif
tarttis varmaan vaihtaa ...tai sitten ei ...
ghostface.gif

Aika mielenkiintoinen testi ja pienellä painotuksella eri seikkoihin pyörä todellakin vaihtuu .

Aika hienoa tietotekniikkaa! Siinä on oikein perehdytty joukko-oppiin ja fillarit on luokitettu melko hyvin. Mun kohdalla vastaus meni just oikein K1300S. Ja ajan pääsääntöisesti K1200S:llä. Ihmettelen kuitenkin, että R1 tuli listaan vasta sijalle 15. Ajaisin sillä tai vastaavalla Hondalla jos en nykyisellä.

On ilmeisesti (ao. liikkeen) edustuksista kiinni, että Suzukin vastaavat GXR:t sijoittuvat sijoille 11 ja 12, vaikka Hondan R:t ovat sijoilla 24 ja 25. Kun sattuu olemaan se Hondakin tallissa.

Olen kuitenkin varma, että kone antaa hyviä suosituksia! Lopullinen priorisointihan jää aína yksilölle.

Aika hyvin osui (huomioiden sen että nykyisin ajan ikäloppua XX:ää):

1) ZZR1400
2) VFR800VTEC
3) Busa

Oma priorisointini olisi tosin ollut Busa-ZZR-K1300S. Vaikka painotin sitä jokseenkin tarpeetonta konetehoa liikaa niin mukaan osui silti VFR, joka nyt ei paini ihan samassa tehosarjassa vaikka muuten samaa touringluokkaa onkin.

/MarcusB

1. 92.64 KTM 1190 RC8
2. 92.64 KTM 1190 RC8R
3. 89.85 MV Agusta F4 1078RR 312
4. 89.85 MV Agusta F 1000RR 312
5. 89.82 Honda CBR1000RR

Siinä top-5 jatkui tuosta vielä kyykky linjalla ja kyykyllä tälläki hetkellä ajelen.

Kai se on 600 tai 750cc giksuun tahi kolmantena vaihtoehtona busaan vaihdettava. Kovin meni suskapainotteiseksi.

Hondan 600 hornettia ensinmäiseksi tuuppasi. Sinänsä mielenkiitoinen oli 5. sijan MV Agusta Brutale 989R.
wink.gif

Taitaa olla paras mahdollinen pyörä alla...
062802moto_prv.gif
Juuri omaani ehdotti...
sport05.gif
Olenhan sen kokeillut jo luonnossa ja parhaaksi todennut & hankkinut...
bowdown.gif

Pari kertaa tuli tehtyä ja busaa se vaan tyrkkää ykköseksi... noh, se tai 12R onkin seuraava peli sitten..

Back