• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Thaimaasta ajovarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Terve!

Ostin tuossa juuri pyörän eikä mulla muita varusteita tällä hetkellä ole kuin perusnahkarotsi, kypärä + hanskat.

Ajattelin pärjätä tämän kesän näillä mutta mietinkin kun olen menossa talvella thaimaahan, että olisiko siellä myynnissä ihan merkkiajovarusteita, Phuketin lähiseudulta, onko kellään kokemuksia tai tietoa?

Thaikussa reissanneena Pohjoisesta Eteleään muutama vuosi sitten voin ainakin sen kertoa että silloin Phuketin saarella ei mitään varustekauppaa ollut. Paikallisethan eivät käytä edes kypärää joten ei ole oikein markkinoita varusteille
biggrin.gif

Ainut paikka missä näin moottoriäpyöriä myyviä liikkeitä oli Bangkok, niissä luulisi joitain varusteita olevan, joten suuntaa sinne jos halajat ostoksille.

Euroopassa ns.hyvinä pidettyjä merkkivarusteita ei siellä ole tosiaankaan kovin monessa paikassa saatavana. Ja ne ovat myös siellä tuontitavaraa, joten hintataso voi yllättää (eli ei kovinkaan halpoja).

Bangkok on niin iso paikka, että sieltä löytyy mitä vain (jos jotakuta kiinnostaa lomareissullaan pyöriä melkein 10-miljoonaisessa kaupungissa etsimässä!)... ja sitten Pattaya, Phuket, Chiang Mai, mistä nyt voi jotain löytyä. Mutta ainakin itse panostaisin varustehankintani ihan muuhun suuntaan.

sama tuntuma iski kyllä itsellekin että jos yhtään omaa persettään arvostaa niin mars varustekauppaan heti. eikä pohtia saapiko thaimaasta jotakin varusteita.

Allright, pitänee katsoa kotimaisilta tarjonta, noi IXS:n varusteet vois olla hyvät, ainakin hyvännäköisiä.

yhden rpm:män takin omistaneena, en nyt voi hirveen pahaa sanaa sanoa..

Mutta voi se laatu hieman parempaakin olla..
nixweiss.gif

Back