• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

thebikerstore.co.uk

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zenith
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Zenith

New member
Tilasin kyseisestä liikkeestä HJC:n R-PHA 10 -kypärän ja TCX Competizione S GTX -kengät. Hinnat oli halvimmat mitä googlailemalla Euroopasta löysin. Laitoin tilauksen sisään sunnuntaina päivällä ja maksoin Pay-Palin kautta Master Cardilla. Tiistaina paketti oli toimitettu kuriirifirmalle. Kohtuullisen sujuvaa toimintaa. Kaupan nettisivuilta pystyy seuraamaan oman tilauksensa statusta.

Paketti lähti tulemaan Suomeen DPD-kuriiripalvelulla. Suomeen(Turkuun) paketti oli tullut perjantaina ja maanantaina sitten se tuotiin kotiovelle. Toimitus oli vähintäänkin epäilyttävä, kun huonosti suomea puhuva ulkomaalaistaustainen lähetti kysyi vain sukunimen ja löi paketin käteen. Kysyin, että eikö tarvitse kuitata mihinkään, mutta kuulema nimen sanominen riitti. Pakettikin oli hieman kärsineen näköinen. Kuitenkin paketti piti sisällään oikeat tuotteet, oikean kokoisina ja virheettömässä kunnossa. Tilauksen yhteenvetoon myyjä oli vielä laittanut kiinni pienen karkkipussin  
biggrin.gif

Kokonaisuutena kaupasta jäi hyvä maku ja homma toimi kaikilta osin hyvin. Uskallan suositella!  
062802jumpie_prv.gif

thumbs-up.gif
Suosittelen itse myös. Euroopan halvin hinta kypärästä löytyi sieltä. Erotusta kotimaiseen 176€. Nopea toimitus myös.

Puoltoääni täältäkin. Kuriiri pimpotteli ovikelloa tasan viikon kuluttua tilauksesta ja paketti sisälsi oikeat tuotteet. Karamellit tosin jäivät saamatta  
bawling.gif

Mulla ei sitten toimi pulju ollenkaan. Tilasin kamat viikko sitten ja status on : awaiting fullfillment". Eli taitaa odottaa et saavat kypärän kyytiin. Iso miinus ettei netistä näe suoraan tavaran saldoa ja näin ollen joutuu odottelemaan että paketti karsitaan kasaan. Viikko mennyt eikä mitään vastausta kysymyksiinkään. Ottivat vielä kortilta 10egee enemmän kuin oli paketin hinta
mad.gif

Ja muillahan tämä meni tietenkin putkeen paitsi noviisilla eli mulla
biggrin.gif

Mulla ei sitten toimi pulju ollenkaan. Tilasin kamat viikko sitten ja status on : awaiting fullfillment". Eli taitaa odottaa et saavat kypärän kyytiin. Iso miinus ettei netistä näe suoraan tavaran saldoa ja näin ollen joutuu odottelemaan että paketti karsitaan kasaan. Viikko mennyt eikä mitään vastausta kysymyksiinkään. Ottivat vielä kortilta 10egee enemmän kuin oli paketin hinta  
mad.gif

biggrin.gif
Tuolla tavalla kävi mullakin, ja ihmettelin niille sitä sitten sähköpostilla. Vastasi kyllä nopeasti ja lupas "tän kerran" lähettää pöksyt ja hanskat erikseen. Hanskoja en ole vieläkään saanut. Mut tosiaan ne nettisaitin kyselyt ei toimi. pistä suoraa viestiä asiakas @-postiin.

ja nyt ei kukaan vastaa maileihinkaan.. Hienosti menee ja 2vko päästä tarttisin kamat. Meni Fiilis kyseiseen puljuun.

Tänään soitin sinne. Kypärän pitäisi olla huomenna heillä ja paketin mulla ensin viikolla. Toivossa on hyvä elää
smile_org.gif

Ostin tänään vielä nahkatakin motoin.de liikkeestä. Katsotaan meneekö siellä paremmin
biggrin.gif

mad.gif

biggrin.gif
Tuolla tavalla kävi mullakin, ja ihmettelin niille sitä sitten sähköpostilla. Vastasi kyllä nopeasti ja lupas "tän kerran" lähettää pöksyt ja hanskat erikseen. Hanskoja en ole vieläkään saanut. Mut tosiaan ne nettisaitin kyselyt ei toimi. pistä suoraa viestiä asiakas @-postiin.
Pitänee kans soitella, tilauksen laitoin puolitoista viikkoa sisään ja vieläkin odottaa käsittelyä. Sähköpostilla olen kysellyt useampaan kertaan, eikä minkäänlaista vastausta ole tullut takaiin. Parin viikon päästä pitäisi päästä radalle, toivottavasti saan kengät siihen mennessä.
mad.gif

Back