Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa ihan hyvältä idealta, mulle tosin kelpaa vaikka ihan kahvittelutkin jos esim PK-seudulta löytyy kisu/ässäkuskeja.Miten oli jos kasaamme Ace / Cat kuskit samaan aikaan radalle ja viikonlopun viettoon? Olisi varmaan tulijoita ihan kohtuullisesti. Siinä samalla voisi vertailla kokemuksia vermeistä ja tutustuisi paremmin porukkaan.
No en viittis ihan kaffeelle lähteä täältä Oulun suunnalta sinne Tzadin alueelle, muuten ihan kiva ajatus.Kuulostaa ihan hyvältä idealta, mulle tosin kelpaa vaikka ihan kahvittelutkin jos esim PK-seudulta löytyy kisu/ässäkuskeja.
En kannata mitään kuppikuntia mutta toki se ois ihan kiva vaihdella kuulumisia samanlaisen pyörän omistajilta![]()
Ok, eli:Pyörä on ollut kuukauden ja n.3500km on jo takana. Olen ollut tyyväinen, mutta kulkee vain liian lujaa poliisien mielestä![]()
edellisessä viestissä tästä aiheesta juuriKuulostaa ihan hyvältä idealta, mulle tosin kelpaa vaikka ihan kahvittelutkin jos esim PK-seudulta löytyy kisu/ässäkuskeja.
se on muuten jännä mopo tuo ace kun silmämittaisesti olettaisi sen olevan painavampi. kuitenki jää sinne 195 kuivan kinttaalle.Ei tarvii muuta kuin alusta kuntoon niin noilla kyllä pärjää sen mitä tällanen normaali tallukka tarvii pärjätä radalla. Opettelee ne ajolinjat ensin niin sitten voi siirtyä kovempiin laitteisiin. Ja saahan tuosta Acestakin ketterämmän kun nostaa persusta hiukan ylemmäs. Painoahan siinä ei kuitenkaan ole ihan hirveitä määriä.