• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Thunderace tuli taloon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja okram
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joop,eipähän se rasvaus pahaa tekis,taidampa purkaa.
cool.gif

Millasta ketjurataspakettia suosittelette,Stormin peruspakettia vai?Ajelu mulla on pääasiassa matkaa ja melko rauhallista.

Millasta ketjurataspakettia suosittelette,Stormin peruspakettia vai?Ajelu mulla on pääasiassa matkaa ja melko rauhallista.
Niinkuin teuwo jo tuossa sanoi,niin kannattaa ainakin harkita hiukan noita välitysten tihentämistä... Nippaset vaikka sen eturattaan piikkiä pienemmäksi, niin tulee jo paljon mukavampi välitys
smile_org.gif

Jos löytyy se stormi tai allright jostain lähettyviltä, niin ne heidän paketit on ihan hyviä. JT-rattaita taitaa noissa paketeissa olla ja sitten joko RK tai DID ketjua, molemmat toimii ihan hyvin. Enemmän se siitä omasta ketjun huollosta on kiinni, kauanko saa ne kestämään
smile_org.gif

mielummin liian vahvat ketjut, kuin heikot.
thumbs-up.gif
vaikka ei nekään ilman rasvaa ja hoivaamatta kauaa kestä
crazy.gif
ketjurasvan tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaana pito
wink.gif

No nii haarukka rasvattu,ja ketjut tilattu,olipa hintavat stormilla 211e pelkkä ketju ja siihen niittilukko ja rattaat
062802jumpie_prv.gif

joo rattaiden vaihtoa,mitä ne kaks kumilevyä on eturattaan molemminpuolin,kuuluuko niitten lähteä irti,uuessa rattaassa semmosia ei ollu,vai onko ne jotain alkuperäisjuttuja
omg.gif

Itte olen roilotellut kumittomalla JomThai asahin rattaalla ja mitään lieveilmiöitä en ole havainnut.

Eli orggis osan ominaisuus jonka antama etu ei ole kovin ilmeinen, jos sitä edes on.

Back