• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Thundercatin valot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rilepi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

rilepi

New member
Kertokaa viisaammat pystyykö yzf600r :ssä suuntaamaan ajovalon? Säätö ihan pielessä tällä hetkellä, näyttää tautisen ylös.

´Pystyy kyllä.Säätöruuvit löytyvät takapuolelta.Ylös/alas säätö on yläoikella siitä polttimon kumisuojasta.Sivuttaissäätö vasemmalla puolella.Siis katsottuna kuskinpenkiltä.Ahdasta jos ei irroita sitä muovia mittareiden ympätiltä.Catissa valot ei kovin kummoiset ole vaikka kuinka säätäisi.
sport05.gif

pystyy. ainakin 01 mallissa muistaakseni vasemmalta puolelta otettiin sellainen musta muovinen peitelevy pois rungon ja varsinaisen katteen välistä (tankin etuosan kohdalta) josta sitten ylettyy säätöruuviin. taisi olla ihan käsin kierrettävää mallia.

Kiitos vastauksista
062802jumpie_prv.gif

Se kyllä tiedetään, että ne valot ei oo häävit, mut jos se hiukan parantuis kun sais ne kohdistumaan tiehen eikä 15 m korkeudelle puihin!
062802moto_prv.gif

Jonku verran valotehoon pystyy vaikuttaan jos hommaa jotku "kirkkaammat" polttimot...

Itse tilasin juuri xenonit, saas nähdä millanen tulee.. voin iskeä vaikka kuvaa tänne.. nyt cätissä on joku wanna be xenon polttimo
smile_org.gif

Noniin,

Projektissa hieman kesti koska ensimmäinen saamani ballasti oli viallinen, ja olen nyt ollut toipilaana sängyn pohjalla ja olen vieläkin
tounge.gif

Hommasin sellaisen paketin missä oli kaikki tarvittava mukana, tyylillä plug and play, joten asennus oli todella helppo
smile_org.gif

Elikkäs tässä on kuva missä cätissä on wannabe-xenon polttimo:

valo_ennen.jpg

Ja tässä xenoneilla varustettuna:

valo_jalkeen.jpg

Ainakin näin kuvien perusteella ja edestäpäin livenä katsottuna ero on melkoinen, en ole päässyt vielä testaamaan koska kortti on kuivumassa vielä syyskuun loppuun asti..
bawling.gif

Mutta jokatapauksessa hyvältä vaikuttaa!
buttrock.gif

kiitoksia linkistä!mulla on fj:ssä kans valot aivan onnettomat,kyselinkin parannus vihjeitä tossa taannoin
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jep.
smile_org.gif
Pitää vielä suuntailla valot kuntoon kunhan pääsee täältä sängyn pohjalta poies
smile_org.gif
ja pitää toivoa ettei lokakuussa ole järjettömän kylmä!
biggrin.gif

sport05.gif

Oletko jo ennättäny testata valot? Kerro kokemus, näyttää ainakin päällisin puolin hyvältä

paras hyöty noista xenoneista saadaan pyörissä joissa on sellanen kirkas umpion lasi,ilman noita ns.linssejä.mutta paraneehan noillakin kummasti.kuvio vain meinaa olla hieman epämääräinen.
valoista kun aletaan puhumaan niin konstit parannukseen on melko halvat.lampun voi vaihtaa uuteen ennenkuin se vanha palaa ja valoteho paranee.toinen konsti mikä kannattaa useimmiten on uudelleen johdotus.tämä ilmeiseti kaikille tuttua kun vähän on asiaa kommentoitu kun siitä on puhuttu...
jonkinverran näkee myös pyörien valoja joissa voi olettaa, että polttimo ei ole ihan kunnolla paikalla.taitava saa senkin väärin asennettua.ja valot näyttää minne sattuu.

Eikös Catissa juuri ole kirkas "lasi" umpiossa, taitaa nuo kuviot olla umpion pohjassa... Miten sitten lie vaikuttaa valoon... En tiedä... Ja kyllä varmaan hyvä, uusi H4 polttimo vaikuttaa myös paljon valotehoon. Itse laittaisin Philipsin ExtremPowerin. Ainakin autossa nuo tuntuu olevan ihan kelpo polttimot...
lookaround_orig.gif

Noniin, eilen sain kortin takaisin ja vettä sataa, joten en kovin paljoa ole vielä päässyt testailemaan, mutta tänään kun ennen seitsemää töihin ajelin niin voin sanoa että ero on huomattava (valokeila näkyy jopa tiessä ;) ) normaalin tai tuollaisen "paremman" polttimon välillä  
tounge.gif

Valo on tosi valkoista ja todella makian näköinen
cool.gif

säädin aiemmin korkeuden jo kohdilleen mutta sivuttaissuunnassa näyttää hieman liikaa vasemmalle.

Pitäisi käydä pärtsäilemässä jollain ihan valottomalla tiellä niin näkisi parhaiten
smile_org.gif

Mutta palailen aiheesta lisää kunhan pääsen jonnekkin metsätielle köröttelemään  
wink.gif

Juu...ei meikäläisenkään catissa ole hääppöset valot. Näitä valojuttuja lukiessa tulee mieleeni, että sama poltin on ollut edessä mulla jo 40000 kilsaa ja liekkö ollut alusta asti. Pyörälläni ajettu 63000 kilsaa. Asun nykyään Jyväskylässä minäkin kuten Jonie (vuodenvaihde yhdisti maalaiskunnan kaupunkiin), joten vois vaikka keskustella livenä noista kunnon valoista (xenon). Mutta ootellaan ajokelit ensin, siihen ei kauaa enää mene. Onneksi.
062802moto_prv.gif

Jeps  
tounge.gif
Pitää vaan malttaa enemmän kuin viime keväänä, ettei lähde taas huhtikuussa kortti kuivumaan ja kuivu lokakuuhun asti  
talktohand.gif

Back