Tiedätkö paljonko pyörässäsi on tehoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TIJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tiedätkö paljonko pyörässäsi on tehoa? -

• Kyllä, tarkalleen, tsekattu dynossa

Ääniä: 42 27,5%
  • Kyllä, muistan brosarissa / vertailutestissä olleen lukeman

Ääniä: 58 37,9%
  • Jaa luulisin muistavani oikein +/- 5 hp toleransilla

Ääniä: 28 18,3%
  • Joo kyl mä se joskus jostain luin... Luulen muistavani oikein +/- 20 hp toleranssilla

Ääniä: 11 7,2%
  • Ei, asialla ei ole minulle mitään merkitystä

Ääniä: 14 9,2%

• Ääniä yhteensä
    153
175,01 hp @ 11626 rpm

116,35 nm @ 9593 rpm

289km/h 12936 rpm

"CF=1.0000
AirTemp=25
AirPress=990
AirHum=0"

edit: takarenkaalta

:peukutpystyyn:

Oleellisempaa onkin että tiedätkö kuinka montaa kiloa kukin hevosvoima mopossasi joutuu raahaamaan... :thumbup:

Tämähän on loistava aasinsilta "käytännön suorituskykyyn"..... ja esim. siihen, miksi ei
uudenmaan tiukemmilla syheröillä saa kilokyykyllä karistettua samoilla tehoilla hinattavaa
Skoodan paskaa.... kahdella donitsinpurijalla lastattuna :D
Ei taida kuitenkaan olla ihan täysin vetomiehen puutteesta tuo kiinni.... vaikka sillä oma
merkityksensä onkin :D.

Tämähän on loistava aasinsilta "käytännön suorituskykyyn"..... ja esim. siihen, miksi ei
uudenmaan tiukemmilla syheröillä saa kilokyykyllä karistettua samoilla tehoilla hinattavaa
Skoodan paskaa.... kahdella donitsinpurijalla lastattuna :D
Ei taida kuitenkaan olla ihan täysin vetomiehen puutteesta tuo kiinni.... vaikka sillä oma
merkityksensä onkin :D.

OT: Saa olla helvetin kova vetomies jos pystyy prätkällä karistamaan mutkapätkillä kotilon, jos kotilokuski nyt ei ihan onneton ole ja pistää hanttiin.

Oleellisempaa onkin että tiedätkö kuinka montaa kiloa kukin hevosvoima mopossasi joutuu raahaamaan... :thumbup:

Kun lasken kuskin painoksi 80 ja varusteille pyöreät 10 kg, niin pyörän ollessa täyteen tankattu jokaiselle hevosvoimalle jää kuljetettavaksi 905 grammaa.

Back