Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän se menee, tosin mieluusti sitä ajaa vaikka muutaman kilometrin jos tietää jossakin olevan halpaa bensaaTotta eihän se bensa koskaan kovin halpaa (paitsi joskus säkä alennuspäivinä) ole mutta erästä tuttuani lainatakseni "Harrastukset maksaa aina" hän totesi kun v8 jenkin osti ihme kun myi liki heti sen pois maksoiko liikaa vai mikä tuli ei vastannut kun kysyin syytä itse kun ajelin samaan aikaan v8 lla kesät talvet 17L/100km ..saituus on sairautta kerran vain tääl ollaan![]()
![]()
Viitasaaren peukalobaarissa (niinkun joku osuvasti abc asemia täällä joskus nimitti) poikkesin viime kesänä aamukahvilla, hienolla paikalla on. Eteläänpäin olin tulossa enkä meinannut löytää tietä sinne, ajoinko vaan liittymästä ohi vai pitikö sinne kiertää mutkien kautta. Sämpyläkonspti tuntuu kovasti vaihtelevan abc asemilla, toisinaan joutuu ottamaan ainakin yhden santsikupin kahvia sämpylää kohti ja joskus menee sämpylä ja kahvi ihan tasan. Pääsääntöisesti ihan käypäsiä paikkoja kun useat niistä ovat vielä yöasemiakin.Viitasaaren ABC:llä tuli tuossa ohimennen poikettua tankilla ja evästämässä kahteen otteeseen samana päivänä, on muuten hienolla paikalla ja pyöräporukkaa oli hyväisesti tauolla.
Erikoista, että sitä kuitenkin pyytämällä saa. Kaikilla itse käyttämilläni 24/7 asemilla kassalle maksu -automaatit ovat klo 22 jälkeen olleet kiinni ja pysyneet, lappu kertoo että vain automaatit yöaikaan.Klo 22 jälkeen ne panee itsepalvelumittarit kiinni ja pitää kassalta ensin käydä pyytämässä, että mittari avataan