• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tilanteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shuttlex
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joo alku kesäst ekalla reissulla semmosessa loivassa mutkassa vastaan tuleva auton kuljettaja nukahti kaiketi rattiin ja ampu suoraan kohti jollain ihmeen kaupal sain pyörän pientareella pysymään vaikka joutukin vetää sivuluisussa 100 vauhdissa ei ole ikinä viellä ollu jalat niin makaronia joutu pari tupakkaa vetää ennen ku pääsi jatkamaan!
crazy.gif

Eilen Alastarolle mennessä tuli muutamat ylimääräiset sydämentykytykset. Risteysalue (huoltis), keltainen viiva molempiin suuntiin, vastaan tuli 6-7 auton letka. Katsahdin huoltiksen suuntaan ja kun käännyin taas katsomaan eteeni, näin lähestyvät etuvalot.
Ohikiitävän hetken ajattelin, että onpas erikoista, noi muut autot ajaa ihan eri kaistaa. Sitten tajusin, että tuo yksi ajaa samaa kaistaa kuin minä!! Päätti siis lähteä ohittamaan kokonaista letkaa täyteen pakatulla Peugeotin perhepaskallaan, vaikka oli selkeä ohituskieltoalue ja minä vielä tulossa vastaan!! Eikä mitään yritystä palata takaisin omalle kaistalle.  
veryangry.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif

Ei muuta kuin jarrua ja pientarelle. Keskisormenkin ehdin pystyttää (no, tottapuhuen se taisi olla etusormi, kun tuli tilanne niin äkkiä). Toivottavasti ymmärsi edes katua, paskiainen.  
033102ass_1_prv.gif

Mutta tuli mieleeni kun eilen yhtä törttöä pakettiautoa , joka tuli mun kaistalla vastaan, väistin pientareen kautta, niin ollaanko me motoristit aivan altavastaajina ja rupusakkia muiden tielläliikkujien mielestä? Itse ajoin IHAN rajoitusten mukaan, näin kun vastaantulevasta jonosta paku lähti ohitukseen, vilkutin valojakin, ja katsoin parhaaksi siirtyä polkupyöräilijöiden puolelle. En usko, että kuski ei olisi motoristia huomannut, keli oli tosi hyvä! Kohdalla heilautin kiukkuisena nyrkkiä, mut olisin voinut heittää ympärikin... mutta nielin kiukut ja olin tyytyväinen ollessani onnellisesti ehjänä. Otti pattiin ton kuskin asenne!  
Kuin mun suustani ja tuota juttua jatkaakseni.. väistin pientareelle ja kun pääsin sieltä takaisin omalle kaistalleni ja katsoin eteeni, niin siinä oli TAAS auto tulossa mun kaistallani eteen.. tässä vaiheessa ehdin juuri ja juuri alta pois.. hyvä ettei auton peilit tullut mukaan.. V***u mitä idiootteja oikeesti tuolla liikenteessä liikkuu.

Back